نوشته: غوث جانباز
خبرها حاکیست که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه قصد دارد برای اشتراک در اجلاس سالانه* سران سازمان همکاری شانگهای عازم آستانه (پایتخت قزاقستان) گردد. اردوغان حین اقامت در آستانه در نظر دارد با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز ملاقات نماید.
اشتراک اردوغان در اجلاس عنقریب شانگهای از چند جهت می تواند مهم ارزیابی گردد:
– مذاکرات اردوغان با پوتین دیر زمانیست که انتظار می رود. این ملاقات چند مرتبه به دلایل مختلف بتعویق افتاده است. مقامات ترکیه و روسیه در سطح رسمی ملاقات احتمالی سران دو کشور را نسبت به عوامل مختلف در صدر آجندای سیاست خارجی خویش می دانند.
– روسیه از ترکیه انتظار دارد تا در حل بحران اوکرائین نقش میانجیگرانه اش را فعال تر سازد. مسکو در کل از موقف انقره به رغم فشار های دوامدار غرب، مبنی بر نپیوستن به تحریمات غرب علیه روسیه، اظهار رضایت می نماید.
ترکیه به نوبه خود، از نزدیک شدن به اتحادیه های غیر غربی، از قبیل شانگهای و بریکس، از یک سو می خواهد استقلال خود را به حیث یک کشور مقتدر حفظ نماید و از محدودیت های که اتحادیه اروپا و ایالات متحده امریکا برایش وضع می نماید خود را برهاند، چون آنرا به سود منافع دراز مدت خود نمی داند.
دلچسپ تر آنکه، اردوغان نه تنها علاقمندی خود را در استقامت شانگهای نشان می دهد، بلکه در جهت نزدیک شدن به سازمان بریکس نیز اقدامات محسوسی بر می دارد.
اردوغان باری در سال ٢٠١٦ خاطر نشان ساخته بود: ” ترکیه نباید در جهت پیوستن به اتحادیه اروپا دیگر منجمد باقی بماند” او همچنان یاد آور شده بود که ” ترکیه نباید امکانات الحاق به سازمان شانگهای را منتفی بداند.” و تأکیدا افزوده بود: “برای ما الحاق به سازمان شانگهای نسبت به پیوستن به سرابی مثل اتحادیه اروپا، به مراتب مطلوب تمام خواهد شد. اتحادیه اروپا چند دهه است روند پذیرش کشور ما را بتعویق انداخته می رود.”
قابل یاد آوریست که ترکیه سه سال قبل از اظهارات فوق، یعنی در سال ٢٠١٣ موقف ” شریک – گفتگو” را در چهارچوب سازمان همکاری های شانگهای کسب نموده بود. به عباره دیگر، ترکیه قریب ده سال است که از نزدیک فعالیت شانگهای را دنبال می نماید، و به احتمال قوی اکنون به آن نتیجه رسیده که کسب عضویت تمام عیار در این سازمان به سود اش است. ترکیه اکثر کشور های عضو شانگهای را از نظر جغرافیای تاریخی، فرهنگی و تمدنی نزدیکتر بخود می داند.
قبل از سفر به آستانه، اردوغان قرار است سفر های به هسپانیه و ایتالیا انجام دهد. در ایتالیا قرار است در ملاقات سران هفت کشور توسعه یافته صنعتی جهان اشتراک نماید.
حین سفر به هسپانیه و ایتالیا اردوغان می خواهد یک بار دیگر خود را معتقد سازد، اوضاع را “تول و ترازو” نماید و نتیجه گیری نماید که آیا غرب حاضر است با ترکیه در جهت رفع بحران پولی – اقتصادی صادقانه رفتار نماید، کمک های عملی مبذول دارد، یا مثل سابق به تهدید، شانتاژ و فشار های خود ادامه خواهد داد.
هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد که رجب طیب اردوغان و حلقه ای نزدیک به او، سیاست مداران مجرب، کار کشته بوده و تلاش دارند تا منافع ملی و ستراتیژیک ترکیه در سراسر جهان تأمین گردد، لیکن حتی سیاست مداران مجرب و مقتدر نیز یک روز در برابر انتخاب قرار می گیرند، باید تصمیم خطير جيوپوليتيک اتخاذ نمایند و به سیاست های چند پهلوی خاتمه دهند. مبرهن است که اردوغان در حال حاضر دقیقا در برابر همچو یک انتخاب قرار دارد.
از جانبی، افکار نخبه های سیاسی – اقتصادی و باشندگان ترکیه (دیدگاه عده ای از نظامیان و منسوبین بلند رتبه سکتور امنیتی – استخباراتی ترکیه می تواند متفاوت باشد) در آن خلاصه می شود که ترکیه باید از تپ و تلاش ها برای پیوستن به اتحادیه اروپا دست بکشد، چون مسیرهای توسعه ترکیه و اتحادیه اروپا در تضاد تمدنی، تاريخی و اقتصادی قرار دارد، مخصوصا در شرایط کنونی که دورنمائی ساختار های اروپائی چندان روشن و قابل پیش بینی هم نیست.
ترک ها در سطح روحیات و اذهان عامه کاملا معتقد شده اند که به اتحادیه اروپا تحت شرایط که آنها می خواهند پذیرفته نمی شوند، مثل همیشه به بهانه های مختلف در موقف تعلیق نگهداشته خواهند شد و برای تعاملات بزرگ در مناطق دیگر جهان بخاطر تحقق اهداف کشور های کلان غربی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
بتاریخ ١٢ جون سال جاری (٢٠٢٤) پيتر ستانو نماینده کمیسیون روابط خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا با صراحت گفت : ” ترکیه زمانی به اتحادیه اروپا پذیرفته خواهد شد که تحریم ها را به ضد روسیه وضع نماید.”
پيتر ستانو در ادامه اظهارات اش تأکید نمود : ” اتحادیه اروپا مناسبات جاری میان ترکیه و روسیه را غیر مطلوب می داند.” ستانو در عین حال به لازم و ملزوم بودن اتحادیه اروپا و ترکیه به یک دیگر به حیث همسایگان و متحدین با اهمیت اشاره نموده آنرا برای هر دو جانب امتیاز خواند. او سیاستا، از اینکه مذاکرات در رابطه به پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در وضعیت منجمد قرار گرفته، و هیچگونه پیشرفتی در این زمینه مشاهده نمی شود اظهار تاسف نمود.
به قول ستانو “اقدام به وضع تحریم ها علیه روسیه (مشابه اروپا) و پابندی ترکیه به آن می تواند اوضاع جهان را تغییر دهد. پیوستن ترکیه به تحریم های اروپائی بالای روسیه تأثیر نهایت منفی خواهد داشت، حسن نیت ترکیه را ثابت ساخته و اعتماد اروپائیان را برخواهد انگیخت. این اقدام قاطعانه ترکیه با وضاحت نشان خواهد داد که ترکیه صادقانه و با تمام شفافیت آرزو دارد بخشی از اروپا باشد.”
در یک کلام، اروپائیها (غرب در کل) به اردوغان می رسانند که از منافع خویش در جهت روسیه منصرف شود و مناسبات خود را مانند سایر کشور های اروپائی با روسیه در حد صفری پائین آورد. موضعگیری سیاسی اتحادیه اروپا (غرب) در واقعیت هدف آنرا دنبال می نماید تا ترکیه را با استفاده از زور، فشار و گاهی هم تهدید مستقیم از روسیه و چین دور سازد.
لیکن ترک های زرنگ بخوبی درک می کنند که آینده جغرافیای سیاسی – اقتصادی زمانی می تواند بنیاد مثبوت و تضمین یافته داشته باشد که بر مبنای اعتماد متقابل، قابل پیش بینی و محاسبه شده استوار باشد. ترکیه در حال حاضر این اعتماد را بالای اروپائیها ندارد و محاسبات آنها را در دراز مدت به سود خود نمی داند.
بخش قابل ملاحظه ای سیاسیون مطرح ترکیه اظهارات پيتر ستانو را زشت و حتی تحقیر آمیز نامیدند.
در ملاقات که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بتاریخ ١١ جون با حقان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه داشت، پوتین به نکات ذیل اشاره نمود :
– من انتظار دارم در آستانه (قزاقستان) با اردوغان ملاقات نمایم.
– روسیه از علاقمندی ترکیه در جهت بریکس استقبال می نماید؛ از تلاش های انقره در این زمینه و همچنان برای حل اهداف مشترک حمایت می نماید.
– روسیه از مساعی و سهم ترکیه برای حل و فصل معضله اوکرائین اظهار امتنان می نماید.
– مسکو به تماس های خویش با انقره در جهت ابتکار جانب ترکیه در رابطه به اوضاع در بحیره سیاه ادامه خواهد داد. (اشاره پوتین درداینجا به عبور مرور کشتی ها درربحیره سیاه و مسئله انتقال غله جات است)
– روسیه سهم ترکیه را بخاطر حل و فصل بحران سوریه عالي ارزیابی نموده و بر لزومیت کار در “فارمت آستانه” به اشتراک روسیه، ترکیه و ایران تأکید می کند.
– روسیه در عدم تمدید معامله غله جات خود را مقصر نمی داند.
نتیجه گیری:
ترکیه، به احتمال زیاد و برغم فشار های روز افزون غرب، در مناسبات خویش با روسیه تجدید نظر نخواهد کرد و آنرا با خطر که موجب گسست این مناسبات گردد مواجه نخواهد ساخت. در حال حاضر، دوران کالاها میان ترکیه و روسیه مقرب به ۶۰ میلیارد دالر است؛ در حالیکه این رقم بین ترکیه و ایالات متحده امریکا رقم ۳۵ میلیارد دالر را تشکیل می دهد.
به نظر من، ترکیه با وجود آنکه اقتصاد اش روز های بدی را می گذراند و سخت به دریافت قرضه ها برای نجات اسعار اش از غرب امیدوار است، با اینهمه از توسل به اقدامات مشابه اروپا علیه روسیه اجتناب خواهد ورزید.
ترکیه مثل سابق به بازی موش و گربه با غربی ها ادامه خواهد داد؛ در عین حال، با ناتو (عمدتا با انگلستان و امریکا) در یک نوع اتحاد نظامی مشروط باقی خواهد ماند، لیکن تمایل و تحرک اقتصادی و تمدنی خود را بطرف شرق و “جنوب بزرگ” متمرکز تر خواهد ساخت.
* اجلاس عنقریب شانگهای از تاریخ ۳ تا ۴ جولای در آستانه برگزار می گردد.
که ترکیه غواړی چی اقتصادی وضعیت ئی روغ او ستراتژیکی _ جغرافیائی مۇقعیت ئی نور هم غښتلی سی نو لومړی باید د بشار اسد مشروع غوښتنی ومنی ( د سورئی د سرزمین څخه خپلی خیرنی منګولی لیری کړی) او همدارنګه د چین او روس سره د ستراتژیکی انډیوالی تار واچوی ځکه غرب او اروپا، ترکئی او موږ غوندی هیوادونو ته د اعتماد وړ نه ښکاری.
اروپایانو هم د تُرکانو تاریخی ویاړونه ور وځپل او هم ئی د تُرکانو د پرمختګ مخه ونیوله بناُ نننی تُرکان د غربیانو څخه مأیوس او ناهیلی دی خو سره لدې هم تر ډیره پر غرب مین دی او هم داسی احساس لری چی غربیان نه دی پر مین.
د ناټو څخه د وتلو هڅه به هم تُرکانو ته ډیری ګټی ولری البته وړوکی ګټه به ئی دا وی چی د ناټو او روس تر منځ د احتمالی جګړی په ډګر کی به ئی د پزی هډوکی روغ پاتی وی.
غلام حضرت° صاحب ستا د تبصری د لمړیو دوه کرښو سره همغږی نه یم. که ترکیه د سورئی څخه ووتلله فکر وکړه چه د اسد او ایران لخوا به زیادتره سنی مذهبه په دار شی. ایران د سورئی په زیادتره خاوره منګولی خخی کړیدی چه شیعه ګان د ایران په شان ټولواکه او سنیان د سورئی د خاوری څخه وشړی او یا یی شکنجه کړی.
ترکیه به هغه وخت د سورئی وځی چه ایران خپلی شومی موخی ختمی کړی.
د تبصری د نورو ټولو خبرو سره دیی موافق یم.
افغان وروره! په سوریه کی د سُنی او شیعه سناریو د نړیوال صهیونیزم لخوا مطرح سوی وه څو د سورئی د دولت مقاومت ته زیان ورسوی ځکه سوریه یوازنی هیواد دی چی د غربیانو خصوصاً یهودی رژیم د شومو پلانونو د اِعمال په وړاندی ئی سنګر نیولی دی البته د ترکئی دولت د سُنی وګړو د ژغورنی انګیزه نلری بلکه هژمونیک پلانونه پلی کوی ضمناً همدا ترکیه په اصطلاح سُنی کُردان وسله وال کسان په عراق کی ټکَوی.
د انصاف او بصیرت خاوندان ځینو سیمه ایزو مسائلو ته نه باید د مذهب او حتی دین له زاوئی څخه نظر واچوی بلکه د استعماری ضد روحئی له نظره مسائل تحلیل کړی.
او
که یوازی سُنی توب اهمیت ولری نو زموږ او پاکستان مُلایان او د القاعده او داعش او جبهة النصره او نور سلفی او وهابی مزدوران خو هم سُنیان دی.
که څنګه؟
غلام حضرت وروره ستا نظر ستا دی. مګر زما نظر ځما دی. هر څوک خپل نظر په ازاده څرګندولی شی.
بلی زما بل نظر دادی چه په نړیوال صهیونیزم کی ایران هم شامل دی.
ولا افغان وروره عینی او میدانی واقعیات ستاسی د ادعا خلاف ښکاری.
ولا غلام حضرت وروره عینی او میدانی واقعیات به مونږ او تاسو په سترګو او غوږونو نه محاسبه کوه بلکه په مغزو، عقل او فکر به یی محاسبه کوه.
خمینی + خامنئي او ډله یی غرب په قدرت ورسوله، او دغرب لپاره کار کوی.
اوس که څوک د خامیني او خصوصی ډلګۍ لپاره یی کار کوی هغه به چارواکی وی او که څوک نه وی هغه به په سیاسی ناخبره مرګ له مینځه ځی.
مونږ په سترګو او غوږونو واوریدلو چه قاسم سلیمانی د امریکایی ډرون و واژه مګر عقل راته وای چه قاسم سلیمانی نور په ایران کی علی خامنئي ته ګواښ وه، نتیجه دا شوه چه د خامیني او سی ای ای په مشوره قاسم ووژل شو. او بیا وروسته د امریکا او خامیني په مشوره په عراق کی یو خالی مرکز د ایران په توغندو وویشتل شو.
د دمشق په قونسګری کی د سپاه پاسداران دوه جنرالان او نور د خامیني په امر ولی غونډه درلوده؟ او ولی سهار وختی اسرایلی الوتکو بمباردمان کړل؟
همداسی د ایران د ولسمشر ریسي او نورو د څرخکی مرګ، د اسرایل سره کاذبه جګړه، د حماس جګړه چه اسرایلو او امریکا پکی د فلسطین بی ګڼاه ۳۸۰۰۰ ماشومان، میندی او پلارونه شکنجه او بمباردمان کړل. او اوس ایران پوه شو چه ټول سونی عرب هیوادونه می په جګړه اخته نکړه. او خپلی خپی ورو ورو د جګړی څخه اوباسی.
په هر صورت یو څه وخت وروسته به وګورو چه ایران کی د خامیني خاص خلک څه وظیفه او څه سیاست لری؟
په اخر کی بیا هم وایم زما نظر زما دی او ستا نظر ستا دی.
په ایران کې دا اوسنې حاکمه پلیته عقیدې بڼسټایښودونکي عبدالله ابن سبا الیهودي وو چې، علی ابن ابي طالب رض په اور کې ژوندي وسوځاوه. د ایراني او په مجموع د روافضي اخوندانو اسلامي شعارونه
جټانو له دوکانداري هیڅ توپیر نلرئ. د خپلو شومو ګټو لپاره د خلکو خطا ایستل. خو جټان یوه بهتري لري او هغه دا چې، اقلأ د دین په نامه خلک نه خطا باسئ. دا ارازیل اوباش اخوندان د دین په نامه خلک په خومس، صیغه ، او مراجع تقلید خطا باسئ. داسې فجیع درواغ نسته چې، دوې یې په اهل بیت الرسول پوري نه تړي په تیره بیا جعفر صادق، باقر او کاظم العسکري پوري. خباثت دوې کوي او اطلاق د درواغو دغو کسانو ته کوي په تیره بیا جعفر الصادق رح. کوم درواغ چې، د دوې کتابونو کې جعفر صادق ته نسبت ورکړي تهمت او بهتان دئ. جعفر الصادق اهل سنت او جماعت او په واقعیت کې سنی وو. د حسین رضی او امام رضا په نامه چې، کومه دوکانداري په عراق او ایران کې روانه دی زما دخبري ثبوت دئ. کله چې، د کربآ و بلا واقعه رامنځ ته سوه او حسین رض په فریب، چل او نیرنګ له مکه څخه عراق ته را دعوت سو او همدغو روافضو د عبید الله ابن زیاد او شمیر ذالجوشن لعنت الله علیه په لمسون له حسین رض له مبارک بدن څخه سر جلا او د تاریخ د بدنامي لوى ننګ او بد نامي لکه د طوق لعنت په څیر یې تر غاړه سو. کله چې، یزید له واقعه خبر سو، نو خورا ډیر خوابدي سو او د خاین رض او د هغه د مبارکی کورني ٧٢ کسان چې په هغو کې د حسین رض دوه زامن ابابکر او عمر شامل وو په کربلا کې خاورو ته وسپارل شول. دا سیمه شاړه وو، او یو کال ډیر لوى طوفان او سیلابونو په پایله کې هغه سیمه چې حسین رض په کې دفن سوي په مکمل ډول تخریب سوه. په قبرونو کې هیڅ شي نه وو پاتي. بیا ډیر کالونه وروسته روافضو د تجارت په نیت د حسین لپاره دغه کاذب قبر جوړ کړ. روافضو له دغه سیمو سره اشنا کوچیانو په واسطه د خاورو په بویولو دغه اوسنې د شرک او کفار ته د دعوت مرکز د حسین رض د قبر تر عنوان اعمار او دا دوکانداري تر نن ورځی ادامه لرئ. په ایران کې د امام رضا په نامه چې کومه دوکانداري روانه دي دا د هارون الرشید قبر دئ. امام رضا وصیت کړي وو چې ما د هارون الرشید سره په یوه هدیره کې ښخ کړئ. اوس په ایران کې د امام رضا دقبر په نامه هغه کفري کارونه کیږی چې له علی رض څخه را نیولي تر امام عسکری پوري تري بیزاره دئ. دا امام مهدی کومه افسانه چې، روانه دي د څو پیړیو تاریخي درواغ دي او لږیا دي خلک پرې خطا باسي. دا مهدی چې دوې یې امام عسکري زوی بولي درواغ دي. امام عسکري د هغه د ورور په شهادت جعفر چې عسکری هیڅ نارینه اولاد نه درلود. چون جعفر دی امام د افساني درواغ رسوا کړل نو رافضي دوکاندارانو د عسکری سکه ورور ته د جعفر الکذاب لقب ورکړ.
له دغو خبرو مې هدف دا وو، چې روافضو عقیده د یو یهود په ابتکار رامنځ ته او عقیدتي توګه نصارا ته نیږدی خصلت لري. نصارا د عیسی ابن مریم په شان کې غلو کوي او روافض په عین نهج د اهل بیت په نامه غلو کوئ. یوه عقیده چې %٩٠ تقیه یا درواغ ویلو ته د دین رکن وایې او اجرا یې دي ثواب ټولو ذریعه ګڼي څنګه اسلامي کیدلي سئ؟ په فلسطین کې د روسانو په ګټه د غرب د مصروفه کولو په ډرامه کې ٤٠ زره بې ګناه انسانان یې د الله ج او د هغه د رسول ص دښمنانو په لاس په شهادت ورسول. مسلمانانو ته یوه مشوره کله هم چې له مذهبی رافضي سره مخامخ کیږي او یا هم معامله ورسره کوي نو پام کوي چې مسلمانانو خطا ایستل د تقیه یعنی درواغ ویلو په واسطه د دوې د دین غټه برخه دئ. تل د دوې د خبرو او عمل عکس کې د واقعیت لټون کوئ. رافضي ګمراه عقیده زما د زده کړو د تخصص برخه دئ
په بخښنې سره خاین نه بلکې حسین رض.
په عسکری قشلاق کی په قراوانه روزل سوی او د کمونسټ او ملحد نجیب ګاؤ د دربار چاپلوس او د یهودی زاده ابن تیمیه او انګریز زاده ابن عبدالوهاب پر انحرافی فکری دسترخوان روږد سوی او د امریکائی – انګریزی اسلام په ټاټوبی ( ډوبی او ابوظبی او رأس الخیمه ) کی جاهل او د نړی د ژئوپولیټیکی وضعیت څخه بی خبر کس چرندیات اصلاً د منلو وړ نه دی.
الشیخ الاسلام والمسلمین تقی الدین ابن تیمیه رحم الله تعالی رحمت واسعه فی الدنیا ولاخره څخه د روافضو بد په دا لاندني خبره راځي: الشیخ الاسلام فرمایلي،” که له یهودو وپوښتل سي چې، له موسی ع څخه وروسته د هغه په امت کې څوک غوره دئ، نو هغوې به په ځواب کې اووایې چې، د هغه اصحاب او یاران. که له نصاراوو څخه پوښتنه وشي چې، د عیسی ع په امت کې تر ټولو غوره کسان څوک دي؟ هغوې به اووایې چې، د هغه یاران او اصحاب. خو که له روافضو پوښتنه وسي چې ، د رسول ص په امت کې بد خلک څوک دي ؟ نو هغوې به اووایې چې، د رسول ص په امت کې تر ټولو بد خلک د هغه مبارک ازواج المطهر د خدیجه رضی پرته او اصحاب کرام چې، په سر او مال یې تري دفاع کړي دئ”. بله دا چې،یوه ورځ الشیخ الاسلام څخه یو کس د روافضو په هکله پوښتنه وکړه؟ الشیخ الاسلام رح وفرمایل ،” د هغې فرقه په هکله به څه اووایم چې، د عقیده ٩٠% برخه یې په تقیه یا درواغو ولاړه دي. دا به سخته وي چې، یو څوک په دی پوه سي چې د دوې کومه خبره رښتیا او کومه یې درواغ دئ”.
روافضو د عقیده یو اصل تقیه یا درواغ او هغه هم د ثواب دی تر لاسه کولو په نیت دي. الهیاري یو مرتد افراطي رافضي دي ، هغه د خامنه یې د مفعولیت په هکله یوه ویدیو کې خبر ي کړئ چې د لیکلو وړ ندئ. او همدارنګه د کندهار د توپخاني اصف محسنی لعنت الله علیه او د هغه د پیروانو د مفعولیت په هکله په طلا د لیکلو عجایب او غرایب ویلئ.دا پورته رزیل هم د توپخاني ارازله له ډلي څخه یو کس دى چې، لوپر یې اصلیت باد باد او لوڅ لغړ یې د بام پر سر ودراوه. خو دا ارازله بواسیرۍ شرم او حیا نلرئ. دا رزیل ما ډیر وخته پیژندلي وو.
اهل د سنت که مذهبی یا غیر مذهبی د دغو ارازیلو په عقیده مونږ تاسو ټول نعوذ بالله نا جایزه یاستو. دا یې هم ثبوت په اصول کافي الکولیني لعنت الله علیه کې راغلي: “۴۳۱ عَلِیُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِیِّ بْنِ الْعَبَّاسِ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ عَنْ عَاصِمِ بْنِ حُمَیْدٍ عَنْ اَبِی حَمْزَةَ عَنْ اَبِی جَعْفَرٍ (علیهالسّلام) قَالَ قُلْتُ لَهُ اِنَّ بَعْضَ اَصْحَابِنَا یَفْتَرُونَ وَیَقْذِفُونَ مَنْ خَالَفَهُمْ فَقَالَ لِی الْکَفُّ عَنْهُمْ اَجْمَلُ ثُمَّ قَالَ وَاللَّهِ یَا اَبَا حَمْزَةَ اِنَّ النَّاسَ کُلَّهُمْ اَوْلادُ بَغَایَا مَا خَلا شِیعَتَنَا”.
له ابی جعفر نه روایت دی چې وایې، ټول اولاد حرام دي پرته له شیعګانو څخه
دا خبره ملعون خمینی هم په خپل کتاب کې رانقل کړي.
الحمد لله د خپل هیواد څخه مې د پنجاب او قم د پرکټیو په وړاندي په ډیره میړانه دفاع کړئ. د پښتنو د حقوقو په دفاع کې چې ما څه کړي هغه یو الله ج ته معلوم دي، او له تا نه د تصدیق سند اړتیا نلرم. ډاکټر نجیب د ما ډیر کم یادیږي، خو یو تاریخ لري او هغه دا چې پاکستان اردو ته یې په جلال اباد کې تاریخي درس ورکړئ او پنجاب او غرب ته د نه
تسلیمیدو په تور د منصور په څیر په دار وځړول شو. د تا په څیر سپۍ د هغه د پښو خاورو ته هم نه رسیږي.
د روافضو کفر او الحاد په ١٠ دقیقو درته ثابتوم.
دا رزیل کوم بغض چې له رسول ص او اصحابو سره لري په ډیر مهارت په پښتو لیکلو ظاهروئ. خو الله ج لوپر پرې نازل کړو او هغه پرتوګ تري اوویست او پوره یوه میاشت یې د سویډن په مالمو کې ګوزونه نه ټینګیدل. باید ټاند او اهل سنت او جماعت د دغه منافق حرامي حرکاتو ته متوجه اوسئ او باید د اصحابو دغه اول درجه دښمن ته د سپکاوي اجازه ورنکړئ.لوپر ته پوښتنه ورپسې وکړه ، ویل کیږي په مالمو کې یو رافضي د ښخو لیست لري او د صیغه لپاره د عقد دوکانداري کوئ چې، هغه کس خو په دا توپخانه یې غلام شیطان نه وئ.
دا باچا شین خر خوشی ګوزونه ولی.
ابن تیمیه له عقیدتی نظره یهودو ته ورته ؤ ( د الله سبحانه تجسیم ته قائل ؤ ) چی همدا انحرافی عقیده ئی ددی لامل سوه چی زندانی او په زندان کی مُردار سی.
اصلاً اساسی پوښتنه دا ده چی:
آیا د ابن تیمیه د عصر حُکام او دینی عالمان ټول کافران وه او که خپله ابن تیمیه کافر ؤ؟
دې پوښتنی ته د باچا پلار هم جواب نلری.
ګوره باچا! چټیات مه لیکه که نه په سِته صحاح! کی درج سوی داسی مطالب به در ته مخته کښیږدم چی عقیدتی پرتوګ به دی تک ژیړ سی.
داسی نه کیږی چی ستا غوندی وهابی لوده ګان د بخاری د کتاب یو مطلب منی او بل مطلب نه منی او نوم ئی هم صحیح بخاری پر ایښی دی.
اصلی بحث خو د مذهب په اړه نه دی بلکه د سیمی د سیاسی – اجتماعی وضعیت په هکله دی چی البته وهابیان ( د غرب مزدوران ) ئی د تحلیل او تجزئی جرئت او توان او اجازه نلری. څرنګه چی تا غوندی عسکری شوده ګانو کلونه کلونه د شوروی او سره پوځ په چوپړ کی تیر کړی دی او اوس د نړیوال صهیونیزم او امپریالیزم په چوپړ کی ئی. ستا غوندی کسانو فقط د سر سترګی بینا دی نه د زړه سترګی.
د وهابیانو خصوصاً سعودی مُشرکو حُکامو او مُلایانو یو خاصیت دا دی:
د امریکائی او انګریزی کُفارو د ګټو د تأمین پخاطر ئی زرګونه زرګونه مسلمانان په تروریسټی عملیاتو کی وژلی دی او ادعا د مسلمانی کوی، باچا هم یو خبیث وهابی دی او د ملحد لوپر په طرفداری ئی د توپخانی یو پاړسی بان ! تر غاړه نیولی دی. د لوپر او باچا غوندی پښتنو پر ټول وجود دی لعنت سی.
د دواړو مشرانو څخه په درنښت هیله کووم چه د نرمښت او سړیی سینی څخه په تبصرو کی کار واخلی. مننه
دا ابن صیغه په دې پوهیږي چې، اصحاب الرسول ص او ناموس د رسول ص د ما سري کرښې دئ. ته د ده پورته لیکنه یو ځل په دقت ولوله. دې کتب سته یعنې د احادیثو ٦ کتابونه یادوی. دا د سپاه سپې دي او په خپله یې اقرار کړئ چې، د مفعول خمینی عبادت کوي او د ایران ګټي ورته تر ناموس هم مقدمي دئ. تا سره د ایران په سر د ده جنجالي بحثد ما د خبرو ثبوت دئ. دا قزلباش ته باید اجازه ورنکړل شي چې، د افغانانو په مسایلو کې وغږیږئ. دې دلته د اهل سنتد تخریب لپاره راغلي او پوهیږئ چې، زه یې څرمن ور اوباسم. دا سپط لکه د کوچیانو سپې هر چاته خوله اچوئ. لوپر د مړز په څیر چو چو تري اوویستل، او په ژړا یې لوستونکو ته ویل چې، د ده دفاع وکړئ. یو څو وخته خوابدي وو، خو دا بې غیرته په هغه خپله خبره او نه درید او لکه د شړمبو مچ بیا راپیدا سو او دلته بز بز او هلته بز بز یې شروع کړل. دي ځان ته په هر څه پوه او جامع الکمالات وایې، خو زه په الله ج قسم که میږي په وڅیړم. یو څو لغاتونه له ایراني او نورو پاڼو کاپې او دلته هلته لږ یا وي چټیات لیکئ.
افغان وروره!
ستاسی د توصئی څخه مننه خو خبره دا ده چی ما هیڅکله د باچا د تبصرو په وړاندی غبرګون نه دی ښودلی بلکه لومړی هغه شوده دی چی زما د تبصرو په وړاندی منفی غبرګون ښئی چی زه مجبور یم جواب ورکړم.
لومړي خو دا چې ، ته نه افغان یې او نه هم پښتون بلکې قزلو ایراني نژاده قزلباش بواسیرۍ یې. الشیخ الاسلام دی خپلې عقیده په دفاع کې د وخت حکامو په شهادت ورساوه. د الشیخ الاسلام په عقیده خو د ویښته په اندازه شک او تردید نسته ، ولي د وخت حکام ګناهکاره وو ولي کفار نه وو بلکې تر شبهه لاندي وو. دا شوه د تا په پرتوګ کې یوه سوړه. کتب سته کې ستا پلار هم داسې شئ نسئ پیدا کولى چې یا له قرآن سره مغایرت ولرئ او مسلمانان یې له ځوابه عاجزه وئ. دا چې، ته غرني خر یې او سر دی نه پرې خلاصیږي هغه د ما ګناه ندئ.
اوس به زه له تا نه پوښتنه وکړم: ملا باقرملعون په وسایل شیعه، کولینې په اصول کافي، طوسي په الاستبصار ، او خمینی لعنت الله علیهم اجمعین ، روایتونه راوړي چې، د علی ابن ابي طالب، حسن ابن علي، حسین ابن علي عزت او شهامت په ډیره سپین سترګي تر پوښتنې لاندي راولي. راویت داسې دي، علی او زامنو یې ولایت تقوینې درلود او علم غیب هم درلود. وایې عمر رض د فاطمه رض کور ته په داسې حالت کې راغي چې، علي رض او دواړه زامن یې حسن او حسین په کور کې موجود وو. علي او زامن یې د غیب علم پر بڼست پوهیدل چې، عمر رض غواړئ فاطمه الزهرا رض قتل کړي، نو کله چې، دروازه وټکېده نو علي او زامن یې نعوذ بالله پټ سول او فاطمه ته یې وویل چې، دروازه خلاصه کړه. فاطمې دروازه خلاصه کړه او عمر رض فاطمه په قتل ورسوله. علي رض فاطمه د شپې لخوا د بقی په مقبره ښخه کړه او څلور ورځي پس بل واده وکړ. پوښتنه دا دي چې، تاسو په دغو جعلې خرافاتو له علي رض، حسن او حسین څخه څه جوړول غواړي؟ دا چې، دا پورته خرافات څه معنی لرئ او له علي رض او زامنو څخه یې څه شي جوړوئ هغه الفاظ د دغو مبارکو خلکو په شان کې د ما په خوله نه راځي. بیا په بل روایت کې وایې چې، عمر رض علي ته وویل چې، د غلا تور درباندي لږوم او لاس دی در پریکوم که د فاطمې کشره لور ما ته په نکاح نکړئ. دا دي ستا عقیده او دا یې هم بویونه چې، نړۍ یې په سر اخیستئ.
له تا نه یوه پوښتنه، ته د امامانو او په تیره بیا علي رض ، حسین رض او مهدی المنتظر په سر قسم یاد کړه چې، ته قرآن کامل او نا تحریف سوي کتاب منئ؟
که د تقیه وکړه نو ته به زن طلاقه یې.
دا قسم هم واخله چې، په مالمو، سویډن کې،د خلکو تر منځ د صیغه په دلالي او دوکانداري نه یې اخته؟
لوپر ستا پرتوګ له تا وویست او په بام یې اودرولئ. تا خپله جرمن انلاین کې اقرار کړئ چې د خمیني مفعول عبادت کوئ او تا ته د ايران ګټې تر ناموسه وړاندې دئ. دا ستا لیکل سوي جملې دئ. زه د اردو افسر وم، د خپل هیواد د دفاع لپاره مې سر په لاس کې نیولي وو.تا په څیر ټپوسان د ما وړاندي غږیدلي هم نشول. خو چې، پوه سوم قصه بل ځاې دي نو ترک وظیفه مې وکړه. زه انسان یم ستا امامانو په څیر معصوم نه یم.
لوپره مهرباني وکړه د دغه قزلباش هغه لیکنه یو ځل بیا خپره کړه.
په پاې کې ستا دا ناولي قزلباشي خولي نه د پښتو خبره وا نه ورم. او لعنت دی په تا ستا په دا پوچه او بیغیرته عقیده. ته هر چا ته د سپۍ په څیر خوله اچوئ او هري پاڼې ته د شیطانت او رزالت په نیت ځي.ټول دی اوس پیژنئ. د تا دا نجسه عقیده ونه چسپیده خو د مالمو دوکانداري وضاحت او قسم به اخئ. د الله ج، قرآن، او رسول ص باندې قسم دی نه منم یا په دري طلاقه قسم اخي او یا هم په امامانو دي.
باچا ساب!
د شورویانو او نجیب ګاؤ او غربیانو او آل سعود او آل نهیان او یهودی ابن تیمیه او انګریزی ابن عبدالوهاب او بړوه سیاف سره مینه فقط او فقط ستا غوندی ناروغ کس په ناروغ زړه کی د تجمیع قابلیت لری او بس.
ګوره باچا ساب زه وایم چی ته لوی درواغجن ئی، ما کله او د چا څخه غوښتی دی چی د خبیث لوپر په وړاندی زما دفاع وکړی؟
لوپر خو بګیل سوي مړز در څخه جوړ کړ. هغه ژړا دی هیره دئ؟ د تا ژړا اوس هم د ټاند ارشیف کې پرته دئ.
د تا زړه د تا د معنوی پلار ابلیس اصلي ټاټوبي دئ. او د هغه په نقش قدم ږدئ.
قزلو تا دا کوم خلک چې یاد کړي په خپل وخت کې یو څوک وو، او د تا په څیر…ته اصلآ انسان هم نه یې. د دغو ټولو د کوڅۍ سپیو بلا دی تا ته در واوړئ. د هغوې د کوڅو سپط هم تر تا مخنث ډیر شرف لرئ. لوپر په عقایدو او تا د امام اخر الزمان افساني تر منځ هیڅ توپیر نسته. یوازې توپیر دا دئ چې هغه په خپل کفر کې صادقه دئ او ته لوى منافق. تا لکه بیا د بواسیرو درمل پریښي.
قزلو ، دا هم ستا دي بګیلې ثبوت.
“غلام حضرت° مې 12, 2024 At 3:20 am
د تاند ګرانو لوستونکو ته!
تاسی اکثره خو ځانونه پښتانه او مسلمانان ګڼی او ځینی کسان مو آیات او احادیث هم کارَوی ولی مو د غیرت وینه دومره سړه ده او جرئت نلری ” تاند ” ته جدّی اخطار ورکی چی دا د شیطان او د یهود او د کمونیزم او امپریالیزم مشترکه نامشروع نطفه ( لوپړ ) له ځان څخه وشړی؟
زما لخوا تاند نور تر هغه پوری تحریم دی، تر څو ئی د خبیث لوپر خبیث نوم د تاند له صفحی څخه نه محروم کړی.
نوری جسمانی او روحی ستونزی مو لږ دی چی ” تاند ” خپل ناسکه ورور ( لوپر ) هم پر اوږو را سپور کړی دی.”
باچا د شیطان زویه!
زه خو سود خور تجار نه یم چی شخصی ګټه می په خطر کی لویدلی او پر تاند می اعتراض کړی دی بلکه د عقیدی د دفاع په سنګر کی می غبرګون ښودلی دی.
ګوره باچا تر تا غټ غټ فرعونیان نه دی بریالی سوی چی ما مغلوب کړای سی نو ته به کیا…. ئی؟
ابن الصیغه غلام ابلیس، د بیغیرته، بې خاصیته، او بې حیا پهلوان عادت وئ چې، را څملي نو خپل چوتۍ(نیکر تنګوالې) پلمه یا بهانه کړئ. د تا د بګیلې ثبوت پورته موجود دئ. دا چې ته یې نه منئ هغه ته نه یې ملامت ځکه د بواسیرو په رنځ اخته تا وارو ټولو همدا عادت وئ.
لوپر کامنټونه که ټاند پاک نکړي دا امکان هم سته چې،، له مالمو څخه دی هم بګیل کړئ. خو ارمان چې، ستا د بګیلې چو چو له اوریدو به د ټاند لوستونکي بې برخي سئ.