شنبه, اپریل 27, 2024
Home+اکثره امریکایان باور لري چې درېیمه نړیواله جګړه کیږي

اکثره امریکایان باور لري چې درېیمه نړیواله جګړه کیږي

تاند ۰ د یوې نظرپوښتنې پایلې ښيي چې اکثره امریکایان په دې باور دي چې د درېیمې نړیوالې جګړې احتمال خورا ډېر شته.

د یوګوف (YouGov) په نوم د نظرپوښتونکي انستیتیوت څېړنه ښيي چې اکثره امریکایان باور لري چې له راتلونکو ۵ تر ۱۰ کلونو پورې ښايي امریکا او څو نور ستر هیوادونه په یوه ستره جګړه کې ښکېل شي.

د یوګوف انستیتیوت د نظرپوښتنې نتیجه د امریکا (دي هیل) ورځپاڼې خپره کړې. د دې نظرپوښتنې پر اساس په سلو کې ۶۱ امریکایان وايي چې د پنځو او لسو کلونو په منځ کې بل نړیوال جنګ کیږي خو یوازې ۱۸ سلنه پوښتل شویو ویلي چې د نړیوال جنګ احتمال ناشونی دی.

په دې نظرپوښتنه کې دا هم پوښتل شوي چې که جګړه ونښته څوک به یې ګټونکی وي، ۵۳ سلنه پوښتل شویو امریکایانو ویلي چې امریکا او لوېدیځ متحدان به یې روسیه ماته کړي او ۱۱ سلنه نورو پوښتل شویو بیا باور درلود چې روسیه به امریکا او د هغې متحدان مات کړي.

37 COMMENTS

  1. البته په دریمه احتمالی نړیواله جګړه کی به د امریکی شتون ته ضرورت نه وی ځکه امریکائیان به پخپلمنځی جګړه کی سره ښکیل سی ( د لیبرال او داعشی نئو انجیلیکی قواوو تر منځ خونړی جګړی).

    • تا ته خو ما ویلي وو چې اسلام او سیاست کې ګوتي مه وهه دا کمیس په تا لوى دي. تا چې له امریکا دومره بد راځي نو منافقه ولي دلته ژوند کوي او د ولفیر په پیسو د خپل بواسیرو تداوي کوئ. لږ شرم او حیا ښه شي خو په تا کې نشته. بله دا چې تر څو د مفعولیت فعل پرینږدي بواسیر دي نه ښه کیږي.

  2. باچا ساب!
    تا ته ځان ډیر لوی ښکاری.
    یو ځل هنداری ته خپل مخ او کونه ور ښکاره کړه چی د ځان وزن در معلوم سی.
    زه منافق نه یم بلکه منافق ته ئی چی پخپل زړه کی دی د نجیب ګاؤ او ابن تیمیمه د مینی تجمیع را منځته کړیده او منافق ته ئی چی یو ځل دی هم د غزی او فلسطین په هکله خواخوږی نه ده څرګنده کړی د یهود بچیه.

    • داکتر نجیب خو به څه نه وي ویلي تر کومه ځایه چې زه خبر یم هغه د هلکانو کار نه کاوه. بیا کیدې شي کومه بله سر ټیټي به موجوده وي چې دومره ګیله من یې. کیدې شي دا به دی ارمان وي چې دې ګاو ولې لاندې در څیري نه کړه. هغه شهید سوي او س کوم توري پیدا کړه چې هغه ارمان دی در پوره کړي.
      نوره بس دي عمر دي زیات سوي نوره بس کړه او کنه بواسیر به دي نوره هم په عذاب کړي. دی بواسیرو خو له مړۍ ژوندي ایستلي یې نور به دی هم وشرموي. نوره توبه اوباسه او کنه بیا به دی څوک جنازه نه کوي. ته خو مرتد یې ستا جنازه خو هسې هم نه کیږي

  3. باچا د رنډۍ زویه!
    هیله ده چی ستا هم نجیب ګاۇ غوندی شهادت!!!: په نصیب سی او خپل فکری انډیوالان دی په خوټو وځړوی.
    غول خو دی وکړه او لوی کندهار ته دی توهین وکړ نور نو هڅه مکوه چی د خپلو غولو رنګ او بوی ورک کړې.
    زه سمتی او قومی او ژبنی اصالت ته عقیده نلرم خو د هیچا لخوا هیڅ قوم او سمت ته توهین را ته د زغملو وړ نه دی.
    کوښښ وکړه چی سِکسی ادبیات او ټوکی یوازی پخپل کور کی تر سره کړې او بس.
    تر هغه دی غاړه در څنډم چی لکۍ په کونه ننه باسې.

    • له هغو تورونو او مکسیکویانو څخه خپله کورني ټوله کړه کفایت کوي. د خپلو بواسیرو غم وکړه داعشيه. په امریکا کې دي کار نه کیږي اوس د لوې کندهار د دفاع په نامه ځان ته هلته هم خریدار ن پیدا کوي، هغه د دری زبانانو خبره “ترش کردي”. دا خو دی ونه چسپیده اوس دی د خپلې خزي ملمستون څخه بله راوباسه د داعش اولاده

  4. بواسیر دي څنګه دي مفعوله. حرامیان په دوه ډوله دي یو هغه چې له نا اهلو سره یې سر شي او بې لاري سي. او یو هغه چې مور یې پخه ډمه وي نو ستا مور پخه ډمه او رنډۍ دي او له وړوکوالي نه خراپه وو او ستا په څیر بواسیریان او داعشیان یې زیږولي. نجیب ستا د خزي په دفاع کې یې سر په میړانه په هیواد کیښود ځکه ستا خزه د پنجاب د جنرالانو میزبانه وو

  5. داسی ښکاری چی باچا ساب په کور کی د خپلو اولادو او حتی والدینو په حضور کی هم د بواسیرو د بحث څخه خوند اخلی او ارمان او هیله ئی دا ده چی اولادونه ئی هم د بواسیرو په ماهیت پوه سی.
    نجیب ګاؤ خو هغه هدف ته و نه رسید کوم چی ادعا ئی درلوده ( نه د کمونیزم اِشاعه او نه د انګریزی پاکستان څخه د ځان او وولس خلاصون ).
    باچا غوندی بړوه ګان باید د ” تاریخ ” د تاریک تونل څخه را ووځی او بله لیاره واخلی ( بواسیری او ګاؤ نجیبی ادبیات ئی نور هم په مځکه ننه باسی او مغز ئی په غولو ور لړی البته اوس هم د باچا مغز او قلب په غولو کلک دی او د پلید ابن تیمیه د هغو پلیدو شاګردانو دفاع کوی کوم چی په سوریه کی ئی د جهادالنکاح او حلال اللواط عملیه پلی کړه.

  6. تا ته چې زه بواسیري وایم د هغه ثبوت تا په خپله لوستونکو ته وړاندي کړو او خپل فعل ته دی جینیټیکی ناروغي پرتوګ واغوست. اسلام او اصحابو ته چې سپک ګوري الله ج یې داسې ذلیله کوي لکه نن چې ته یې ذلیله کړي یې. داعشي عقاید دی ښکاره او د مسکو د قضیه ترهګرو ته د ” مبارزین” خطاب تا کړي. او کله چې ما درباندې نقد وکړو بیا لکه د کیدړ غوندي ” زه غلام خر بواسیری
    داعش نه یم” په لیکلو دي لکۍ په کونه د سوړې په تلاش سوي. الشیخ الاسلام رح او داکټر نجیب شهید فقید د حق ځاې ته تللې او ته دومره نامرده یې چې په مړو پسې خبري کوي. دا ستا په حرامي توب دلالت کوي. د ستا د مور لنډه ای آیس ای دفاع خو تا په کراتو کراتو کړي او هغه ځکه چې ستا کور د پنجاب د جنرالانو میزباني ډیره کړي. دا چې دا ټولې خبري راټولي کړم نتیجه دا شوه چې: امریکا کې اوسیږي خیرات خوري او د امریکا مخالفت کوي، خپله بواسیري توجیه کوي، د نامرده په څیر په مړو پسې خبري کوي ، د یو نیم بلیون مسلمانانو عقایدو ته توهین کوي نو که ته دي پخې ډمې څخه نه یې پیدا نو بل څه کیدې سئ؟
    بواسیري+خاین+مرتد+داعش+نامرده= غلام خر ولد پخه ډمه!

  7. زما مشرانو !
    اسلام هغه چا ته پهلوان ویلی چي غصه وخوری ، الحلم ملح الاخلاق ویل شوی.
    مشران کله هم له اغماض کار اخلی او ژر نه نښلی .
    زه چي پوهیږم دواړه لږ تر لږ لیسانس او تر ۵۰ کلونو زیاته تجربه لری ؛ نو روژه ده لطفا استغفار ،ګذشت خصلت مردان است ،حلم او اخلاق ته مخه کړی او له دی پښتنولی تیر شی ،دا نړیوال ستیج بیا روژه کی نور څه غواړی. فاصلحوا بین اخویکم
    دتاسی او ټول امت دعزت او د غزی د نجات په هیله

    • داکتر صاحب دا بواسیري شرم نه لري او یو سپې انسان دى. تاسو او نورو لوستونکو په حرمت دا به دې حرامي لجوج ته د ما وروستې پیغام وي. له مفعول سره بحث له خره سره بحث معنی ورکوي ځکه دا له نطفه نه خطا دي.
      بیا هم لوستونکو ته نه په ډیر عذر او حرمت.

  8. ښاغلې ډاکتر صاحب همت، دا یو لوده انسان دى او قسم درته اخلم په رب د کعبه چې له دغه سپې سره ځان مواجه کول را ته ډیر سپک کار ښکاري. زه دا په ټوله معنی پیژنم خو نه غواړم د هغه کیسه بربنډه کړم. دا رزیل انسان ته ما وویل چې په نړۍ کې یو میم بیلیون څخه زیات مسلمانان دي او د هغوې په عقایدو تیري او تعرض مه کوه. کله په ابابکر، کله په عمر او کله هم په نورو اصحابو رضي الله اجمعینو باندې تیري او سپکو سپور لیکل ده ته ښه کار معلومیږي. کاشکي ده یو څخ پوهه درلودي او منطقې استدلال یې کړي وي نو هیڅ خبره نه وو. خو یو جاهل انسان چې د خپل جهل او اسلام سره عداوت لرلو په صورت کې بې ځایه نیوکي کوي د شرم مقام دي. خو دا داعشي په دغو الفاظو نه شرمیږي او خپله عقیده چې تکفیري او د خوارجو عقیده دي نورو ته ښکاره کوي. د مسکو د فاجعه حامیانو ته د “مبارزین” خطاب له داعش څخه د ملاتړ پرته بل څه کېدى شئ؟ د قوم لوط په ناروغي اخته د بواسیرو دا مریض په ډیره بې شر مي خپل فعل ته د جینیټیکی ناروغي کمیس او پرتوګ وراغوندي. دا دومره بې حیا او پست انسان دى چې دا فکر هم نکوي چې دې پلت فورم ته درانه او با وقاره خلک راځي او له هغوې څخه لږه حیا وکړي. د دغه تاریځ په پاکستان کې او امریکا کې خلکو ته معلوم دي او ما ته حیا دریږي چې زه یې درته ولیکم ځکه په لیکلو یې شرمیږم. دا دومره جاهل او د هغه تر څنګ نامرده دي چې په مړو پسې خبري کوي او تل ماته ابن تیمیه او ډاکتر نجیب د پیغور په شکل یادوي. الشیخ الاسلام علامه ابن تیمیه تر ٣٨٥ زیادو کتابونو مولف دي. ډاکټر نجیب الله د تور پنجاب دښمن، هغه ولسمشر چې د خپل هیواد چې د مور حیثیت هیڅ کله معامله ونکړه په سپکو یادوي. زه دي ناولي خنځیر ته چلنج ورکوم چې دي د افغانانو یوه ټولنه کې ناولي عکس او داکټر صاحب عکس کیږدي او د خلکو نظریات دي واوري چې افغانان داکټر ته په کومه سترګه ګوري. د دغه رزیل په هکله داسې ویل کیږي چې د دوى د کورني غړۍ غوښتل له نجیب سره واده وکړي خو نتیجه یې ورنکړه او هغې خودکشي وکړه. دا د خلکو خبری دی چې زمزمه کیږي زه کوم کره ثبوت نلرم. نو اوس ده له داکټر صاحب سره عقده اخیستې. علما د اسلام فرمایي: له عمر او اصحابو رضی سره یا مرتد او یا رافضیان او یا هم اهل صوفه او مبتدع عداوت او کودرت لري. د پښتنو مشران وایې چې داکټر نجیب سره عداوت یا به کارمل یان، ستمیان، شورای نظار او یا هم د پنجاب ټالي څټي ګوډاګیان کینه او عداوت لري.
    زه ستاسو د احساس ستاینه کوم خو دا بواسیري د دفاع وړ ندي. قسم درته خورم که په دا لیکنه ارزئ. ښې چاري او ټولو لوستونکو ته په درنښت او حرمت!

  9. باچا ساب! د نجیب ګاؤ او حرامی ابن تیمیه حرم سرای خو دی په ټیکه اخیستی دی اسلام دی هم په ټیکه اخیستی دی؟ اسلام ته د دخول او خروج دروازه هم تا په ټیکه اخیستی ده؟ ستا په قبر هم خر در خیژوم او د ابن تیمیه او ټولو وهابیانو په قبر هم……..
    په هر حال انسان ګاهاً ضعیف مخلوق وی ( تا غوندی حشرۀ منفجره ) .
    رشتیا، په حشرۀ مبشره حال لری ښه دی؟
    د محترم ډاکټر صاحب همت او حسن خان په احترام به می دا وروستی د ادب څخه لیری تبصره وی البته باچا دی ” نر ” غوندی ( البته مغز او عقیده او سلوک ئی د نر نه ښکاری ) خپل د موبایل شمیره او د اوسیدو دقیق ادرس دی ټولو ته وړاندی کړی او زه به ئی هم وړاندی کړم. بل دا چی باچا دی د ” شمس ” پنوم تبصری نه لیکی بلکه همدا غُل باچا ور ته کفایت کوی.

  10. محترم همت صاحب ته د باچا ثوضیحات می اوس تر سترګو شوه.
    باچا یو بیسواد ( البته احساساتی او حسود ) کس دی کوم چی زما د لیکنو د تحلیل درک او توان نلری. ما هیڅکله د داعش دفاع نه ده کړی ( بلکه همیشه می ویلی دی چی داعش د باچا یهودو او امریکائیانو سوغات دی او بس ) . اوس باچا غواړی په تلبیس او استخباراتی شیوه ثابته! کړی چی ګواکی زه د داعش د کړنو دفاع کوم.

    • ما خو ډاکټر صاحب ته وویل چې نه د کوچنې او پخې ډمې نه پیدا د پنجاب ناجایزه داعشي یې. څنګه د غول ولاړل او د ډار له لاسه لکه د ګیدړۍ په تیښته سوي. بس لاندې دوه ګوتي ځاې د وساته تر څو بواسیر د ښه سي. ستا اورته د ډله غیم

    • د رزیل اولاده “مبارزین” خطاب داعش جنګیالیو ته د هغوې د دفاع څخه پرته بل څه دي. اوس چې د ویلفر د قطع کیدو امکان رامنځ ته شو نو د ګیدړۍ په څیر د ماینې په غار کې دی پټیدو هڅه کوي.
      څنګه کوم افریقایې دی پیدا کړو چې ستا کور کې د نجیب ګاو ارمان پوره کړئ؟ او بله دا چې بواسیرو دوا خوری او کنه ؟ ګوره چې ایله یې نکړي چې بیا به دي چینجې وتوریږي او لکه د لیوني سپۍ به په خلکو خوله لږوئ.
      او بله دا چې ته مفعول به څه وي او ستا لیکنه او نظریات به څه وي.

  11. اوس دي غول ولاړل او الله ج وشرمولي. زه نامرده ه نه یم چې مړي یاد کړم خو ستا په ښخه ، خور او مور دا ټول افغانستان واچوم چې له د کثیف پنجاب له پښو وتلې او ستوران او مکسیکویان پرې مست دي. بواسیر دي څنګه دي خامخا یې تداوي وکړه داعشي.

  12. لکه نجیب ګاۇ چی ستا پر مور او خور او لور او ښځه هره ورځ سپریدی او ته تر اوسه تری راضی ئی.
    پر پلار او مور او ټوله کورنی دی لعنت شه.
    زه به هله خاموش سم چی ته حرامی په غار ننوځی.
    زما او د ټولو ګرانو لوستونکو د خاطر د تریخیدو اصلی لامل او پیل کوونکی همدا باچا د کافر زوی دی.

  13. په مورد ه ګاوي او بړوتوب کې ښه تجربه لري. البته بواسیرو تکلیف دي نا علاجه دي. ستا مور ، خور او لورګاني د پنجاب د جنرالانو میزبان په پریمانه پیمانه کړي. ستا هغه خور چې د نجیب د ذکر د حاصلولو په خاطر یې خود کشي وکړه ستا حرامي نه به خوابدې سي. نجیب یو ذکر درلود او واده یې درلود اوس چې ستا په ټبر کې نارینه نه وو او هغې د ګاو زدن غوښت نو دا دي نجیب ګناه ندي. داسې ښکاري ستاسو دا ټول ټبر د بړواګانو او بواسیریانو نه ډک دي. دبله دینه د باګړو دله. ما خو درته وویل چې نجیب ګاو مړ دي اوس که ته انتن نه ورکوي نو کوم افریقایې پیدا کړه او کورته یې بوزه ځکه ته خو د دغو کارو عادتي یې

  14. د د رواغجن انسان( نجیب ګاؤ او ابن تیمیه او باچا) مخونه به همیشه تور او ژوند او مرګ به ئی سپی غوندی وی.

    Reply
    LEAVE A REPLY

  15. ګرانو دواړو مشرانو وروڼو،
    له تاسې دواړو ښاغليو د داسې تورو کارولو هيله نه لرم. هيله ده چې ټول انساني – اسلامي ارزښتونه او درنښتونه په پام کې ونيسئ او خپله غوسه مو اداره او وزغمئ او نور له زغم څخه کار واخلئ.
    اللسان ليس عظما
    ولکنه يکسِّر العظام
    واللسان ليس سيفًا
    ولکنه يسفک الدماء
    تاسې خو دواړه مشران، پوه او هوښيارې سټې ياست، اخر ولې؟
    همدارنګه له ګران ښاغلي غلام حضرت څخه هيله کوم چې خپله غوسه مديريت او له حده تېری ونه وکړي. سمه ده چې ستاسې او د ځينو نورو وروڼو پر اند به ډاکټر نجيب الله او يا زموږ محترم پاچا صاحب هر څه وي، خو له تاسې ښاغلي انصافًا د يو معقول او ځيرک شخص په توګه داسې هيله (توقع) نه کيږي چې د ابن تيميه رحمه الله په حق کې ناسم توري وکاروئ.
    منصفانه به دا ښه خبره نه وي چې د امريکا د يوې سروې له مخې چې يا به درسته وي او يا نه، خو تاسې دواړو درنو سټو پرې ځانونه خپه کړل، اخر ولې؟
    هيله ده چې دا پورته عربي شعر زموږ وستاسې د ټولو وروڼو او هېوادوالو لپاره بسنه وکړي.
    په تاسې کې پهلوان او ګټونکی هغه څوک دی چې خپله غوسه اداره او خپل ځان قابو کړي او شيطان موقع ورنه کړي چې د دې مبارکې مياشتې ثوابونه مو ټکني او زيانمن کړي.

    • ډیره مننه هاشمي صاحب، ځینې وګړي دا هڅه کوي چې، خپل نظریات په نورو تحمیل کړي. تاریخ دا جوته کړي چې، افغانان د چا زور ته تسلیمیږي او تاریخ یې په وینو لیکل سوي. سره دی ټولو مصروفیتونو کله نا کله په ټانډ کې خپاره مطالب لولم. ډاکټر نجیب الله څخه د همفکري یا عقیدوي جوړښت پر اساس دفاع نکوم بلکې د “ایران او پاکستان شناس” افغان په صفت ورته درناوي لرم. دا چې څه یې کړي اوس به یې ځواب ورکوي. او د پنجاب په لاس د هغه شهادت ماته په هیڅ ډول د منلو وړ ندي. د داکټر صاحب محبوبیت په افغانانو کې له لمر روښانه دي. دا زما شخصی نظر دي او په بل چا د تحمیلولو هڅه نکوم، او نه هم بل چا ته اجازه ورکوم چې له اغراق او غلو نه ډکې اختناقي سفسطې او ببو لالي په ما تحمیل کړي. تاسو د اصحاب الرسول ص، عشره المبشره في الجنه او احادیثو په هکله د دغه شخص کامنټونه ولولي نو حقیقت به درته روښانه شئ. ځینې وخت انسان مجبوریږي چې له سپک انسان سره به بل المثل عمل کوي. زه یو اصل منم او هغه دا چې کله خوله کږه سي نو په سوک سمیږي. زه بیا هم له لوستونکو څخه د سپکو او سپورو الفاظو له لیکلو بخښنه غواړم. په رب د کعبې درته قسم خورم چې زه هڅه کوم له سپکو خلکو سره د ځان له سپکولو ډډه وکړم، خو بیا ځینې وخت داسې حالت راځي چې ولاړېدل غواړي. بیا هم تاسو، داکټر همت او حسن خان چې ثالث بالخیر رول مو ادا مننه کوم! په درنښت.

  16. ګران او دروند اغا صاحب هاشمی!
    باور وکړی زه ډیر مؤدب انسان یم. زه د خپلو اولادونو او میرمنی او دوستانو او آشنایانو او ګاونډیانو او کوڅی او بازار د خلګو او همکارانو سره څه چی حتی په ترافیک کی هم د پیغمبری اخلاقو د توصیو مطابق چلند لرم، د هر انسان سره می نیکی او نه نیکی فقط د الله سبحانه پخاطر ده او بس.
    د سلمان رشدی د شیطانی کتاب سره می ډیره کرکه درلوده او لرم ئی، تر مختصرو پلټنو وروسته پوه سوم چی سلمان رشدی خپل شیطانی افکار د ابن تیمیه د ” غرانیق ” له افسانی څخه ( کوم چی په منهاج السنه کی بیان شویده ) اخیستی دی چی البته د ابن تیمیه سره می د دښمنی اصلی لامل همدا ټکی دی. ضمناً په اسلامی نړی کی د ټولو تروریسټانو او افراطی مسلمانانو !!!! د ظالمانه کړنو اصلی سرچینه د ابن تیمیه افکار دی ( البته د نړیوال صهیونیزم د پلانونو او سعودی د ډالرونو له برکته! !! ).
    زما نه هیریږی چی مصری اخوانیت د شفافو انتخاباتو له لیاری حاکمیت تر لاسه کړ ( ممکن زما خواخوږی د اخوانیت سره دینی انګیزه ونلری بلکه د یو آزاد او مستقل انسان پتوګه پر دموکراتیک قانون باندی تیری او تجاوز د اخوانیت سره زما د خواخوږی لامل وی) خو همدی غربی ستمګرانو او د خلیج د ارتجاعی رژیمونو خصوصاً سعودی او امارات او مصری سلفی ګوند ( النور) په مرسته ئی اخوانی حاکمیت نسکور او د یهود زاده السیسی او النور د سلفی ګوند پلاس د قاهری کوڅی د مظلومو اخوانیانو په وینو سری سوی ( د اخوانیت د ځپلو د ننداری څخه خوند اخیستل دی د ملحدینو او کمونسټانو او لیبرال دموکراټانو او د استعمار د ټولو پلیدو فکری مزدورانو نوش جان! !! سی) .
    امّا
    د ډاکټر نجیب په هکله:
    د انډیوالی په حساب ( حتی د شریعت او عقل خلاف ) حاضر یم سپین ته تور او تور ته سپین ووایم خو که خبره د حساب او کتاب وی نو:
    را ته د منلو وړ نه ده چی نجیب د ها نورو درو غوایانو د ماهیت څخه بیل تعریف سی.
    زما ژور اعتراض همیشه د نجیب په وړاندی دا ؤ او دی چی:
    نجیب خو د پښتون او مسلمان ټبر له ګنډی زیږیدلی او یو باسواد کس ؤ په کومه انګیزه د یو ملحد کمونسټ ګوند او پښتو ضد عناصرو سره یو ځای او د ثور د ۷ په مست بازار کی ئی ( د خاد د رئیس پتوګه ) مست آسان او قاطری وځغلولی او د ډیرو بی ګناه انسانانو وینی ئی توی کړی ( دا چی وروسته ئی د ژئو پولیتیک د اقتضاآتو په اساس لیاره او تاکتیک بدل کړ په هیڅ وجه د هغه د تیرو کړنو او افکارو د برائت معنی نلری البته دا اعتراف می هم همیشه کړی دی چی د نجیب د حاکمیت په وخت کی د هغه ځینی یا اکثره طرفداران د پاک طینت خاوندان وه، سره لدی په دی باور یم چی ” تاریخ ” ته رجوع زموږ اوسنی دردونه نه شی دوا کولای.
    وخت مو نه در نیسم او فقط د ” باچا ” نومی چی احتمالاً همهغه سید حسین باچا به وی په هکله باید ووایم چی هغه یو مغرور او متکبر کس دی او فقط خپل افکار ور ته محترم دی او بس.
    تیره ورځ ئی ښاغلی محترم همت صاحب ته لیکلی وه چی زه غلام حضرت پیژنم ( ډیر منفی انسان دی) .
    دا به ملی خیانت وی چی باچا ما په تمامه پیژنی او ټولنی یا حداقل د تاند لوستونکو ته می نه معرفی کوی.
    محترم اغا صاحب!
    پورته بیان می د ځان د برائت او سپینوالی پخاطر نه دی وړاندی کړی ( معتقد یم چی برائت یوازی او یوازی د خدای او رسول په حضور کی مطلوب دی او بس) بلکه د موضوع او ستاسی د انساندوستانه او مینه ناک پیشنهاد په ارتباط می وړاندی کړ.
    خوښ او بریالی اوسی.

  17. ګران ورور غلام حضرت،
    نه، هغه زموږ يو بل پاچا صاحب دی او زه خپله سيد حسين پاچا يم چې له تاسې دواړو درنو وروڼو او سټو څځه مې د زغم غوښتنه کړې ده.
    موږ ټول په تېره بيا لوستې طبقه بايد ډېر پراخ ليدلوری ولرو. له هر اړخيز پلوه بايد پر ځان بسيا او د زغم برلاسي ولرو.
    والکاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين [آل عمران : ۱۳۴]
    والله يحب الصابرين او همداسې والله مع الصابرين
    دا به منصفانه نه وي چې هسې پر يوې بهرنۍ سروې باندې مو خپل درانه ځانه خپه کړل چې دا درسته خبره نه ده.
    زه پراخ ليدلوری يم او له ټولو وروڼو نه مې هيله ده چې موږ بايد يو وزغمو او د يو بل د ليدلوري ته درناوی وکړو.
    د خپل پلار او د کورنۍ د نورو خپلو او خپلوانو په شمول يوولس تنه روسانو راشهيدان کړي دي او همداسې هر اړخ ته زموږ مظلومه ټولنه ټکېدلې او هسې د بېګانه وو په يوه لوبه کې مو هر څه له لاسه ورکړل.
    وما عند الله خير وابقی …
    وما عندکم ينفد وما عندالله باق
    هغه څه مو چې د هغه (الله) لپاره کړي له همغه سره خوندي ښه دي.
    تاسې ته پته ده چې زموږ ستونزه له ګاونډي سره سياسي – حقوقي ستونزه ده چې له بده مرغه زموږ د خپلې ناپوهي او سرتنبه ګۍ نه راباندې د مذهب په نوم راوتپل شوه او هسې پکې دل شول. هر ډول درانه نه جبيره کېدونکي زيانونه يې موږ وګالل او ګټې نورو وکړې.
    منځلاري په ټولو اړخونو او چارو کې اړينه ده. تاسې ته پته ده چې زياتی کمی (افراط و تفريط) دومره بد شی دی چې ان په په لمانځه کې چې عبادت دی ورته ځای نشته او ټول لمونځ پرې باطليږي، نو په ټولنه کې خو بيخي نه چليږي.
    په درنښت

  18. هاشمي صاحب، هغه متل چې وایې ” الله ج څوک شرموي نو … یې په تخته ځي.” غوره مثال یې ستاسو په هکله د ده منفی قضاوت دي. دی شخص یو ځلې بل هم ستا ګمان په ما کړي وو ، او پرته له ثبوته یې په تا پسې سپکې سپوري ولیکلي. دا شخص ذهنې ناروغه دئ. دا کس او د هغه کورني زه په ټوله معنی پیژنم ، خو د ده اخلاقو ، درواغو ته چې ګورم قسم که د یوې کرښي په لیکلو هم ارزئ.پاچا صاحب نور له دغه سره بحث مه کوه. بله دا چې تاسو باید خوابدۍ نسي چې ستاسو په هکله ده دا غلط قضاوت وکړو، دې ځان ته دومره صلاحیت ورکوي چې د رسول ص په قول چې عمر رضی ته یې د الفاروق لقب ورکړي هم اعتراض لرئ. د جهاني صاحب لیکني کامنټونه ولولي. د احادیثو په کتابونو د انتقاد مطالب یې هم لوستلي شئ. د اصحابو او احادیثو په دفاع کې ما پرې رد وکړ، او له هغه وروسته ډاکټر نجیب الله او ااشیخ الاسلام ته سپکې سپوري پیل کړئ. دا هر څه په ارشیف کې موجود دئ. دا ثابتیږي چې دا کس نه په عقیده او نه هم خبرو کې صادقه دي. نور دا مړۍ په دومره ژړا نه ارزي ستاسو د معلوماتو لپاره مې دا یو څو ټکي ولیکل.

  19. محترم اغاصاحب هاشمی هم پدی پوه سوی دی چی ” باچا ” په اصطلاح له هُودې وتلی دی زهرجنه چُنګښه غوندی.
    ګوره باچا! که یو څوک پخپلو لیکنو یا خبرو کی قسمونه واخلی نو هغه کس کټ مټ د یو سود خور او رِباخور تجار خاصیت لری او ته همیشه درانه درانه قسمونه اخلی چی دا ستا د اخلاقی او ایمانی کمزورتیا نښه ده.
    ګوره باچا! شنه دروغ دی ویلی دی ما چیرته او کله ښاغلی سید حسین باچا ته سپکی لیکلی دی ؟ که می د ښاغلی سید حسین باچا نوم هم لیکلی وی نو ” احتمالاً ” ستا ګومان می پری کړی ؤ.
    د شورویانو د حضور په وخت کی یو عجیب حالت حاکم ؤ، د کورنی یو غړی به مجاهد او بل غړی به د رژیم په جبهه کی غړیتوب درلود.
    زما یو دوست کیسه کوله:
    کله چی به مجاهدینو د مخالف سنګر کسان ( معمولاً ملیشه ) ژوندی ونیول نو نیول سوی کس ته منسوب قومی مشران به د مجاهدینو جبهی ته ورغله او په آمرانه لهجه به ئی ور ته وویل چی《 دا زموږ کافر را خوشی کړئ! 》.
    ښاغلی محترم او قدرمن هاشمی صاحب زموږ دواړو څخه غوښتی دی چی زغم ولرو.
    امّا
    باچا د محترم هاشمی صاحب خواخوږانه منځګړیتوب یو ډول تعبیر کړ
    او
    ما بل ډول تعبیر کړ.
    په هره توګه، زه به د محترم هاشمی صاحب په درناوی نور د باچا ګوزو ته پَکه نکړم چالانه خو مطمئمناً به د عمومی ثواب پخاطر د ” عشرة مبشرة ” د حدیث بطلان او همدارنګه د ” فاروق ” د لقب بطلان ثابت کړم، هغه وخت ئی نو د باچا لاس تر ابوحنیفه او ابن تیمیه پوری آزاد.نه یوازی دا مسائل بلکه د اُحُد په جګړه کی د عمر او ابوبکر ناځوانانه فرار او د عمر بن خطاب تر مرګ وروسته د هغه د اولادو د میراث اندازه.

    • ته لومړي راشه چې توحید در زده کړم بیا به دا خیال پلونه نه وهي. ستا ماغزو کې هغه څه پراته دي کوم چې ستا معده اخراجوي. ستا لیکني به خامخا ترلیب او د هغوى حامیان لولي ، نو افغانستان ته د تلو زړه ښه نه کړي کنه په دا غره به دومره سوټې در ننه باسي چې د کلفورنیا مستوفي به یې هم له حسابولو عاجزه پاتې شئ. دا بحث ډیر ښه شو ځکه ستا په الحاد دی ما شک په یقین بدل شو.

  20. ښاغلي غلام حضرت سلامونه،
    داستاسو د اخرني تبصيري په هکله د يوه مصري ليکوال چي نوم يي عبداصمد ده دلوستلو وړانديز کوم. داچي تاسي لوستونکي شخصيت ياسته کيدای شي چي لوستلي به مو وي او که نه که يوه برخه به يي ستاسو خوښه شي.

  21. الحمدلله چې الله وشرمولی او په خپله دا ناولي خوله دی د اصحاب الرسول ص په هکله چې کوم زهر وپاشل ټول لوستونکي یې ګوری او لولي. اوس دی ځان ښه معرفي کړو. بس د بواسیرو درمل هیر نکړي چې بیا بخار درکې پورته کیږي داسې نه چې رسول ص ته په سپکو پیل ونکړي. دوستانو نوره د دغه زندیق کار الله ج ته پریږدي هغه غیرتي ذات دي ، د خپل رسول ص او د هغه د اصحابو دفاع په اسانه کولى سئ او دا زندیق دی د الله ج له طرفه خپل انجام ته په انتظار سئ. الله ج دی همداسې شرمیدلي او ذلیله لره. امین!

  22. صبر (زغم) هغه خوږه مېوه ده چې د دې پاداش (اجر/ثواب) الله تعالی پخپله انسان ته ورکوي او بې شمېره يې ورکوي.
    انما يوفی الصابرون أجرهم بغير حساب [الزمر : ۱۰]
    دويم دا چې
    د ابراهيم عليه الصلاة والسلام د خوب په پېښه کې ((اني اری في المنام …))
    زوی پلار ته وايی چې ((فافعل بما تؤمر …))) دا هغه مطيع زوی وو چې پلار يې وهڅولو چې ولې ځنډ کوې؟
    او بيا يې ورته خپلې ټولې سپارښتنې ورته وکړې چې څه وکړي او بيا يې ورته وويل :
    ستجدني ان شآء الله من الصابرين [الصفات : ۱۰۲]
    نو صبر (زغم) په دوه ډوله دی :
    • Passive
    • Active
    فعال او غيرفعال
    الله تعالی تل خپل انبياء عليهم الصلاة والسلام زغم او لمانځه ته رابللي دي.

  23. په منصفانه توګه دا ويلی شم چې ابن تيميه رحمه الله سموونکی (اصلاح کوونکی) د خُرافاتو وو او هغه ته د يو the man of reform “reformation” په سترګه کتل کيږي. په دې وروستيو کې دوو تنو ډېر ستر کار کړی دی چې يو يې ابن تيميه رحمه الله او بل حميدالدين فراهي رحمه الله دی.
    زما استاذ دکتور محمد اکرم ندوي :
    https://www.youtube.com/watch?v=KltqqoD3Fj4&t=359s
    Ar-Radd ‘ala al-Mantiqiyyin – Taqi ad-Din Ahmad ibn Taymiyyah [661-728 AH]

    https://www.youtube.com/watch?v=Zdv7XRL82rc
    al Muqaddimah fī Uṣūl al Tafsīr | Taqī ad-Dīn Aḥmad ibn Taymiyyah | Classical Islamic Texts Diploma

    • هاشمي صاحب السلام عليکم، د دغه منهج ندي معلوم، او بل دا چې له عقایدو څخه یا خوارج او یا هم روافظ ته تمایل لري. شخصآ زه یې په اسلام کې شک لرم. هغه د دری زبانانو متل دى چې وایې ” پیش کله … یاسین خواندن”. دا ارزله بیکاره دي تا به له کاره اوباسي. بس دا توسعه ورته وکړه چې افغانستان ته ولاړشه او له ترلیبانو سره بحث وکړه. هغوى سره د داسې خلکو د رنځ لپاره درمل سته، او د هغه درمل نوم دى د ترلیب سوټې. د الشیخ الاسلام علامه ابن تیمیه رح شان او مرتبه د سپیو په غپ غپ نه راټیټیږي.

  24. زه به د ښاغلی محترم هاشمی صاحب په درنښت نور د باچا سره و نه ږغیږم ځکه:
    ۱ _ باچا سواد نلری ( په یوه وړوکی لیکنه کی ئې دری څلور املائی غلطیانی تر سترګو کیږی).
    ۲ _ باچا د سمتی کاږه تعصب او نفرت تر څنګ ذهن ئې هم د لوط علیه السلام د قوم په فحشاء ککړ دی ( حد اقل په ژبنی او لسانی کچه).
    ۳ _ د غیبت کولو( چی البته نن سبا عام معصیت دی) تر څنګ د « بُهتان » په معصیت هم مبتلاء دی.
    ۴ _ موږ انسانان خو عاجزه یو نو خدای تعالی دی هر ګُمراه ته د نیکی هدایت وکړی.
    امَا
    محترم هاشمی صاحب!
    زما او د باچا تر منځ د کړکیچن بحث منشاء د امریکی د ټولنی په هکله نه بلکه د ” بچه بازی د کلتور…. ” په باره کی د یو ګران ورور د مقالی په باب وه. تاسی وګوری چی باچا هلته څه چرندیات لیکلی دی او ما څه لیکلی دی؟.

    • خیر دا چې څوک با سواده دي، او څوک بیسواده د دې معلومول به ګران وي. هغه ځکه چې کاروان چې، سرچپه سي نو ګوډ څاروي سر لښکر شي او ستا په ډول ځان ته یوه افسانوي چاپریال د اغفال په حاکمیت کې تجربه کوئ. له مغالطه ، غلو او اغراق پرته دومره ویلې شم چې، ستا په څیر د بوینو، سپګنو او لنډغرو څارویو په عقل او سواد زه دا خپل پوټونه پاکوم. هغه بیسواده انسان به عقل او منطق څه وي چې ګستاخ رسول ص او د هغه د اصحابو وئ. د الله ج نظام داسې جوړ شوي چې خپل بنده په امتحان کې اچوی او په پایله کې یې مخلوق ته رسوا کوي. لکه څرنګه یې چې ستا داعشي او الحادي عقاید د ټانډ د ارشیف برخه وګرزیده . ولې په هرډول، ته د انسانیت په نامه یو تور داغ او د ابوالحکم معروف په ابي جهل د صف ملګرتیا ستا برخه سوه.
      د الله ج د عذابو انتظار باسه.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

ادب