تاند:( شنبه ، د غویي ۹ ) د طالبانو د رژیم د بهرنیو چارو وزارت په افغانستان کې د ښځو او نجونو پر کار او زده کړو د بندیز د لغوه کولو په اړه د ملګرو ملتونو د امنیت شورا د پرېکړه لیک په غبرګون کې ویلي، چې دا مسله د افغانستان داخلي او ټولنیزه مسله ده او نور هېوادونه او نړیوال سازمانونه دې مداخله نه پکې کوي.
د طالبانو په اعلامیه کې راغلي، چې د نړیوالو قوانینو او د افغانستان د ازادو ټاکنو د درناوي لپاره د ملګرو ملتونو د غړو هېوادونو د ټینګې ژمنې له مخې، د ملګرو ملتونو په ادارو کې د افغان مېرمنو د کار محدودیت د افغانستان یوه داخلي ټولنیزه مسئله ده چې پر بهرنیو هېوادونو هېڅ اغېز نه لري.
اعلامیه زیاتوي چې کابل د ښځو حقونو ته ژمن دی، خو تنوع او توپیر ته باید درناوی وشي او دا مسایل باید سیاسي نه شي.
طالبانو د ملګرو ملتونو د امنیت شورا د پرېکړه لیک د یوې برخې هرکلی کړی چې پکې د افغانستان پر خپلواکۍ، ځمکنۍ بشپړتیا، ملي یووالي، سوله ییز او باثباته افغانستان او د افغانانو په مشرۍ او مالکیت د دغه هېواد پر حکومتدارۍ ټینګار شوی دی. .
اعلاميه له افغانستان سره د بشري مرستو د هرکلي ترڅنګ زياتوي، چې دغه هېواد له جګړې وروسته د بيارغونې، د بنديزونو او بنديزونو د لرې کولو په برخه کې غير مشروط بشري او پراختيايي مرستو ته اړتيا لري.
طالبان په افغانستان کې د روان بحران د حل یوازینۍ لاره پر دوی د محدودیتونو لرې کول او د اقلیم د بدلون، اقتصاد، زیربناوو او د خلکو پراختیایي اړتیاوو ته د ځواب ویلو په برخه کې د نړیوالو د مرستو زیاتوالی ګڼي.
په ورته مهال، په کابل کې د ایران د سفارت یوه مقام ویلي، چې طالبانو د ملګرو ملتونو له بیا- بیا غوښتنو سره د ښځو خلاف د لګولو بندیزونو په نه ایسته کولو د قطر غونډه کې د دوی د په رسمیت پېژندلو بحث له اجنډا ویستلی.
طالبان تورن دي، چې په افراطي پریکړو یې نه یوازې خپل رژیم، بلکې د افغانستان فقر ځپلو خلکو ته ډېر تاوان رسولی او ورسره د نړیوالو مرستو د کمیدو سبب شوي.
خره او جاهل ملا ته ګوره چې زهن یې د محمد په کارنامو او دین کې لکه د خرو او ځناورو منجمد پاتې شوی دی ، لکه د هندې ګورو ښځې له دوی څخه
اسلام جوړې کړې ، عقل یې ترې اخیستی د جنت لپاره هر غول خوري ، خو دا جاهلان بیا پښتانه دي :
د ښځو حقوق د بشر حقوق دي د انسانانوازادي او خپله اراده یې ده، که څوک یې حق ترې واخلي نو هغه داخلي موضع نده بلکه یو ظلم اوزور دی چې بین المللی ټولني ، ازاد انسانان د مداخلې او دهغوی د حق غوښتنې حق لري که په رضا نه وي نو د زور حق هم لري او د مقاومت حق هم لري !
په برما اوس مایامار کې د اسلام ددین د پيروانو د زرګونو انسانانو موضع داخلي موضع وه ؟ په جنوبي افریقا کې نژاد فرستي او قوانین یې شخصي موضع وه ؟؟ نه دا ټول ظلم او حقوق خوړل دي !
خو ملا خنځیر داسې په عربي محمدي کلچر کې تړلی خر دی او دا خرتوب په زور او ظلم عملي کوي !! ارمان چې د دغوا زامن پښتانه نه وی !!
خره ملا شخصی موضع ستا د فامیل موضع ده په هغه صورت چې په ښځه او اولادو دې ظلم نه وي !
لوِپره ته په خپل کفر خوشاله اوسه. که په افغانستان کی یی نور دی هم خوار غواړم. که کوم کمپ کی او یا بل ځای سوسیالخور او یا بل کار لری هیله دبشری حقوقو ته دی زر ضرورت پیدا سی چی ستا خاوندان څومره ستا حقوق درکوی.
اسلام دنارسیسیست خودپرسته خلکو په مزاج نه لګیږی. هغه افغانانی چی دوی دحقوق بشر په پلمه خرابی کړی اوس یی ژوند خراب او دبدی ایندی څخه ځوریږی.
مسلمانان آزادی لری او هغه مرتدان دی اعلان ورکړی چی دوی نور مسلمان ندی. بیا به ددوی دحقو خبره کیږی. چی مسلمان وی نو بیا حقوق بشر څه دی. اسلام ورته حقوق ورکړی او هغه یی منلی دی. هغه دطالبانو خبره نده بلکه هغه دخپل دین خبره ده.
لوپر وایی خقوق بشر. دجا حقوق بشر؟ په مسلمانانو کفر تپل خپله دخقوق بشر خلاف کار دی. اوس خلک هوښیار سوی. دکافرو په چلو او فریبو ښه پوهیږی. لیږ وخت وروسته به دا تلسم مات سی. کله امریکا دافغانستان نه ضعیفه سی او اروپا یو له بل سره په خوړو اخته سی بیا به دا تلسم مات سی.
ځه د لوپر نه ګیله نه کوم ځکه هغه همدلته په وارونو ښکاره ښه په بربنډه نه یوازې چه خپل مرتد والۍ نندارې ته وړاندې کړۍ بلکه ځان یې د اسلام مقدس دین سر سخت دښمن معرفی کړۍ.
زه به دلته اول د دی غوجلې له څښتن او بیا یې له میلمنو دا پوښتنه وکړم چه ایا ستاسو اسلامی اخلاق دا منی چه ستاسو په ژبه ستاسو دین او رسول اکرم ص ته ستاسو په حضور کی څوک دومره ښکنځل وکړی؟؟
څوک یی نه وینۍ؟؟
نه یې لولۍ؟؟
د طالبانو سره دښمنۍ مو د اسلام دښمنی ده؟؟
شکر خدایه چه ورځ د معشر شته او ځواب به ټول وایو.
زه څه وایم دا لغړ پغړ څه وایې : لکه چې دین په پټو سترګو منۍ نو هسې حقیقت نشۍ زغملی !
زه یې بیا تکرار لیکم چې د ښځو حقوق دکور مسئله نده ! بلکې د ټولنې حق دی او ښځه نیم نفوس او نیمه ټولنه ده !
اوس پوه شوۍ د جهل ، ناپوهي او ایدیلیزم موریدانو !! تاریخ ولونۍ په سیانس ځان پوه کړۍ د جاهل ملا له کونې لرې شۍ !
طالبجانه خوا مې درته بدیږي چې بیا پاکستان ته منډې ونکړې !!
ګوره لوپړ ساب، زه اصلاً تا د ځان سیال نه ګڼم ( هیڅکله می ځان تر بل مخلوق افضل نه دی ګڼلی ) بلکه ستا افکار او عقائد را ته ځکه د منلو وړ نه دی چی ” تعقل ” پکی ځای نلری.
ستا د خپل اعتراف په اساس شل کلونه دی د طالب د حاکمیت هیله درلوده خو اوس نه یوازی طالب بلکه د طالب او یو میلیارډو انسانانو دینی عقائد په ډبره ولی.
آیا تا ته مخکی د طالب افکار او عقائد څرګند نه وه چی شل کلونه دی ور ته د بیرته راتګ انتظار ایست؟
ګوره لوپړه، دا به د هر چا حق وی چی ځانته خپله فکری لیاره غوره کړی ( ملحد وی، سکولر وی، اخوانی وی، صوفی یا سلفی یا لیبرال دموکراټ وی یا مارکسیسټ وی ) خو دا به خرتوبی وی چی يو څوک له یوی خوا په غلیظو او ګاټه او افراطی پښتنی! احساساتو سمبال وی او د بلی خوا ئی مغز دومره الکولیک وی چی د پښتون دین ته سپکاوی کوی ( هغه هم په کوم سواد او کوم علمیت او کوم منطق؟) .
پښتون یوازنی قوم دی چی اسلام ئی په وینه کی اخښلی دی ( البته تا غوندی د مسکو او بیژِن او ډهلی او لندن او پاریس او برلین او واشنګټن فکری مزدوران به مستثی یاستی ).
دینداری د يو پښتون لپاره د ” نر ” پر مخ د ږیری او بریتو حیثیت لری، ممکن د یو نر ږیره یا بریتونه ښکلی یا ناښکلی بڼه او شکل ولری خو د نر پر مخ د وریښته وجود د نر لپاره یو ” زیب ” دی لکه څنګه چی د ښځی لپاره د سر د وریښته شتون یو ” زیب ” دی.
نو
خبره می دا ده چی:
ستا د خوښی هغه پښتونولی دی په سکرو نوره هم توره سی کومه چی ” معنویت ” ته ارزښت نه ورکوی.
او
هغه پښتون دی نور هم مختوری سی کوم چی د ” سیاسی قدرت د بقاء ” په موخه ئی په پوهنتون او پلینګون کی د خپل پښتون ورور وینه توی کړی او نن سبا ئی بل نقاب پر مخ غوړولی دی.
(ګوره لوپړ ساب، زه اصلاً تا د ځان سیال نه ګڼم ( هیڅکله می ځان تر بل مخلوق افضل نه دی ګڼلی ) بلکه ستا افکار او عقائد را ته ځکه
د منلو وړ نه دی چی ” تعقل ” پکی ځای نلری)
سلیمان خیل صیب (ساب ) که زما معنویت ستا سره سیال شی , نولوی بد بخته اپورتونست اوله ریالیزمه لرې یو جاهل انسان به یمه !
د کم فکرو کړنې او لارې هیڅ فزیکي کواردینات نلری !!
.
(ستا د خپل اعتراف په اساس شل کلونه دی د طالب د حاکمیت هیله درلوده خو اوس نه یوازی طالب بلکه د طالب او یو میلیارډو انسانانو دینی عقائد په ډبره ولی آیا تا ته مخکی د طالب افکار او عقائد څرګند نه وه چی شل کلونه دی ور ته د بیرته راتګ انتظار ایست؟ ))
ديوو فاسد پښتون دوښمنه نظام ړنګول اولیت لاره او امید مې کاوو چې طالب به ګوندې بیا زړه خرګیري نکوي !
(ګوره لوپړه، دا به د هر چا حق وی چی ځانته خپله فکری لیاره غوره کړی ( ملحد وی، سکولر وی، اخوانی وی، صوفی یا سلفی یا لیبرال دموکراټ وی یا مارکسیسټ وی ) خو دا به خرتوبی وی چی يو څوک له یوی خوا په غلیظو او ګاټه او افراطی پښتنی! احساساتو سمبال وی او د بلی خوا ئی مغز دومره الکولیک وی چی د پښتون دین ته سپکاوی کوی ( هغه هم په کوم سواد او کوم علمیت او کوم منطق؟) ) .
که ته دغه په قوس کې نیولي خپل الفاظ د منطقي بولې نو له تا څخه بې منطقه بل څوک نشته ، له یوې خوا د بیان او عقیدې دازادي نغارې وهې او له بلې خوا زما په عقیده جاهلانه نیوکه کوې.
((پښتون یوازنی قوم دی چی اسلام ئی په وینه کی اخښلی دی ( البته تا غوندی د مسکو او بیژِن او ډهلی او لندن او پاریس او برلین او واشنګټن فکری مزدوران به مستثی یاستی
).)
خو همدغه اخیستنه یې جهالت ده !! په زور عربو پرې قبول کړی او تر اوسه یې وفاداره غلامان دی !!
((دینداری د يو پښتون لپاره د ” نر ” پر مخ د ږیری او بریتو حیثیت لری، ممکن د یو نر ږیره یا بریتونه ښکلی یا ناښکلی بڼه او شکل ولری خو د نر پر مخ د وریښته وجود د نر لپاره یو ” زیب ” دی لکه څنګه چی د ښځی لپاره د سر د وریښته شتون یو ” زیب ” دی))
بریتونه له طبیعته لکه د نوروانسانان پښتون هم لري خو تړل او مشا به یې په زور له قبول شوي اسلام سره لوی جهالت او هم بی منطقی ده !! دښځې لپاره د سرویښتان نه بلکی ښکلی اندام زیبایې دی !
((نوخبره می دا ده چی:
ستا د خوښی هغه پښتونولی دی په سکرو نوره هم توره سی کومه چی ” معنویت ” ته ارزښت نه ورکوی))
معنویت یواځې د عربو لخوا په زور تپل شوي دین کې نه بلکه په انسانیت او د بشر د حقوقو په چوکاټ کي !
زه همان نوم چې زما او ستاخټه سره لګیږي !
.
او
هغه پښتون دی نور هم مختوری سی کوم چی د ” سیاسی قدرت د بقاء ” په موخه ئی په پوهنتون او پلینګون کی د خپل پښتون ورور وینه توی کړی او نن سبا ئی بل نقاب پر مخ غوړولی دی
خبرې مه چپه وه، دلته خبرې د ښځو له حقوقو ځخه دي نه له بل شی څخه !!!!!
د ښځو حقوق دکور مسئله نده ! بلکې د ټولنې حق دی او ښځه نیم نفوس او نیمه ټولنه ده !
دا پورته دلوپر خبره ده. دیوی جملی په مینځ کی دوه متضاده خبری کوی.
متوجه سی لوپر ټول افغانان چی ځان مسلمان بولی جاهل بولی. افغانستان داسی بی منطقه روشنفکرانو له سل کالو را پدیخوا خراب کړی وو او لا یی په خرابی پسی روان دی. دملت په سرو غوښو خارج ته ولاړل. ددی په ځای چی علم افغانستان ته راوړی دوی دفکاهیاتو نه ډکی ایدیالوجیانی راوړی او ملت یی باندی تکه تکه کړ.
په ځان یی لوپر نوم ایښی دی. په شنه پښتو کی هغه ته کوڅه ډب ویل کیدای سی. نو کوڅه ډب خلک تاسو چیری لیدلی چی دعلم بیرغ یی په لاس کی وی او کوڅه په کوڅه دده روښنایی لپاره خلک منتظر وی. کوڅه ډب هغه کسان دی چی دټولنی له شریری او بیعقله طبقی نه تشکیل او خلک په لیارو کی دورځی او شپی په وخت لوټوی. هیله ده لوپر همداسی کس نوی.
دلوپر نوره بیعقله خبری:
دښخو مسئله دکور خبره نده. لوپر بیچاره لکه چی کور نلری. که نه هر پلار او مور کورونه لری. دوی حقوق لری. دوی ته خدای اولاد ورکوی. نر او ښځی اولادونه وی. هغوی هم دکور په ماحول کی حقوق لری. مسلمان میندی او پلرونه خپل کورونه داسلام او دخدای په ورکړی سوی حقوقو باندی عادت کوی او دهغه په اساس خپل ځانونه او اولاد اموخته او تربیه کوی.
کورونه کلی جوړوی او کلی منطقی، ولایتونه او هیواد. هیواد ټول مسلمان دی. نو اوس فکر وکړی چی دښځو حقوق دجا مسئله ده. چی مسلمان کورونه جامعه تولیدوی نو کومه جامعه به دکورونو نه اسلام ضده تقاضا ولری. که افغانستان وایی چی دښځو حقوق دکور مسئله ده نو هغه حرفا او معنا سمه خبره ده. ځکه افغانستان کی کور او جامعه یو شی غواړی. کوچنی او لوی کور دواړه داسلام په دین مین خلک دی. پردی کافران حق نلری چی دافغانستان په کورنی کارو کی مداخله وکړی. کافران حق نلری چی فرمایشونه ولری چی افغانان باید مسلمانی پریږدی.
لوپر په خپله خبره نه پوهیږی. اول دده دخبری مطلب به دا وی چی دښځو حق بین الملل خبره ده. یعنی خارجیان حق لری چی افغانان کافر کړی. دده دجملی دوهمه برخه دا ښیی چه دخارجیانو دا حق په دی منطقی دی چی ښځی نیمه ټولنه جوړوی. لوپر نه پوهیږی چی خبره دنیمی ټولنی نده؛ خبره دکافرو خواهشات دی چی غواړی مسلمانان کافر کړی.
دنیمه ټولنی خبره بله فکاهی ده. اسلام دخدای دین دی او په ټوله ټولنه حاکم دی. ملحد خلک له دی انکار کوی نو وایی چی دا ضدبشری خبره ده. دا چی افغانان مسلمانان دی ددوی عقیده دملحدو له عقیدی سره تضاد لری. افغانان بی له توپیره ځان دالهی قانون فرمانبرداران بولی. ولاړ سی چی دکوم کلی او بانډی ښځی تاسو ته وایی چی دوی اسلام پرییښی او ملحدانی دی. نو لوپر دکومی نیمی جامعی خبره کوی.
لوپر به اوس هم فکر کوی چی دی مسلمان دی. یا اقلا دخپلو قریبانو په مینځ کی به ځان له اسلامه منکر نسی اعلانولی. که بیا هم دوی دوستان او قریبان نلری، او دیوی بی سرپرسته کمونسته او لیبرال ماحول کی لوی سوی وی نو دی په نیستو کی حسابیږی. ایا دیو نیست کس په تقاضا باید افغانستان کافر دولت وبلل سی؟
لوپر په دی نه پوهیږی چی بشری حقوق فردی حقوق دی. نیمه ټولنه او که له نیمه کمه ټولنه فرق نلری. په یوه نظام کی باید دټولو وګړو حقوق وساتل سی. که لوپر اعلان وکړی چی دی او دده مور او خور مسلمانان ندی نو مونږ به بیا په طالبانو غږ وکړو چی دده حق دی وپیژندل سی او څنګه چه غواړی هسی دی دمور او خور سره تعامل وکړی. که زردشتی وی له خور او مور سره ازدواج هم کولای سی. مګر دی حق نلری چی نظام دده په خواهش بدل سی او دده دمذهب او دین سره مطابق نظام په افغانستان کی راسی او هغه په ټولو مسلمانانو تحمیل سی. دا نه دیموکراسی ده نه دبشری حقوقو تقاضا ده. دبشری حقوقو تر پردی لاندی باید دیکتاتوری او انسان ضده افکار په افغانانو تحمیل نسی.
خوش بې منطقه لګیا یې !
ښاغلي لوپړه چاري دي ښي،
تاسي چي د ښځو د حوقوقو غوښتني له د زورواکو طالبنو غواړي، دا غوښتنه نور مليونونه افغانان هم غواړي خو ستا او دد مليونونو افغانانو د غوښتني په منځ کي توپير داده چي تاسي له يوي خوا د بشر د حقوقو غوښتنه کوي او له بلي خوا د هم دي اولس ارزښتونو چي هغه د اسلام مبارک دين ده تر پښو لاندي کوي. زه خو ستاسو له ليکني داسي پوهيږم چي تاسي قصدن دا سپکاوی کوي ترڅو دا پاک نيته افغانان بدنامه او د ثابت شانته اجنټانو چانس ورکوي چي هغه وکولای شي پاک نفسه وتنوال له تاسو سره په يوه لمن کي واچوي زه نه غواړم چي دتاسو په کاتګوري راشم.
که له تاسوسره رښتياهم دد اولس غم او درد وي نو دد اولس زړونه ځانته در نزدي او ديني ارزښتونوته يي احترام وکړه دا ستا په ليکنو داسي خلکوته لکه “ثابت” د ګذارونو لاره هواره وي.
زه خو وايم چي ته د “ثابت” ملګری يي.
زه نه غواړم چی ډیر څه ووایم صرف دا وایم چی دی اسلام مقدس دین له هری پلورل شوی ډلی سره متړی طالب یو مجهوله ډله ده چی تر اوسه نه د دوی عمل کفر ته پاتی کیږی او نه اسلام ته هغه کسان چی څوک ځان کولابیانو پوری تړی او څوک ځان پنجابی دالخورو پوری په اصل همدا کسان دی افغانستان دشمنان دی دا به مونږ څنګه ومنو او یا یی د امیر په توګه قبول کړو ایا امیر المومینین له خلکو پټ وه یا له مرګ څخه یی ویره وه چی کفار به یې وژنی دا بوتل امیر نه پوهیږو په کوم غارکی پټ ده نو هیله کوم چی زمونږ پاک اسلام او سپڅلی پیغمبران او امیر المومینین له دی ناپاکو سره مه مقایسه کوی
لوپره تا وویل بی منطقی ده نو خلکو درسره ومنله. نور کفری ګردان دی ختم سو؟
کولال خانه خپل کشری دی جوړه وه دنورو په خبرو کی مه لویږه. پاکنیته کفر هم سته؟ داسلام دبشری حقوقو نه سوا نور ټول کفری حقوق دی چه دسقاویانو طرفداران یی په خوله لری. کوم ملیونونه افغانان دی چی همداسی کفری حقوق غواړی، کومه سروی دی کړی ده او که نه؟ دجمبوریانو چی هرڅه په دماغ کی راسی نو بیا هغه دافغانانو غوښتنه بولی. دفریب خبری مکوی.
کولاله دا زورواکی دی له کومه زده کړی. په دنیا کی ولسواکه دولت نسته نو بیا یی ولی دافغانستان دخرابی لپاره استعمالوی. دافغانستان په تاریخ له زورواکی سوا حکومت نده تیر سوی. دا چی امریکایی حکومت ولسواکه بولی او طالبان زورواکه دا ستاسو چشمکی توری دی جه واقعیات سم نسی لیدلی. ستاسو خبری اوس دعقل خبری ندی. هرڅوک چی ستاسو پردی پالنه باندی اعتراض وکړی هغه اجنت بولی، ما خو ویل افغانانو دین اسلام دی او دهغه پیروی وکړی نو تاسی چی ددی مخالف یاست هغه زما داجنټی ثبوت ده او که ستاسو،
که سم مسلمان یی نو بیا دطالبانو خبره ومنه. که دی په دین کی کوم کوت مت نوی نو بیا ولی داسلام له دښمنانو سره په صف کی دریږی او مسلمانانو ته سپکاوی کوی. لوپر بیا هم نر سړی ده په ډانګه یی ویلی چی کافر دی. تاسو په خوله اسلام دی او په زړه مو کفری حقوق دی دا خو بیا منافقت سو. لیږ سوچ کوه خلک ستاسو په فریبو ښه پوهیږی.
ثابت ساب سلام عليکم ورحمةالله وبرکاته
دا ستا منافقت او اجنټوب په د کي پروت ده چي ته ثابت له اسلي موضوع څخه چي هغه د انسانانو د حقوقو غوښتنه له د زورواکو ملايانو څخه ده ته تيښته کوي، ته منافق د ژوند ټول کاروبار په اسلام را څرخوي حال داچي بحث د کاذب ملايي زورواکي ده چي ټول بشري حقوق يي تر پښو لاندي کړي نو ځکه زه تاته پنجاپی جاسوس بولم.
زه د ښځود حقوق ملاتړ کوم ته ماته کافر وايي
زه نجينوته مکتب اود لوړو تحصيلاتو حق غواړم ته ماته کافر وايي
زه د ښځو لپاره کار کولو حق غواړم ته ماته کافر وايي
چي رالنډه يي کړم زه ستا د وجدان او خبرو په منځ کي غټ تضاد وينم څنګه کيدای شي ستا او دد نو غټو جابرانو لوڼي او زا من په لاهور اميرات او اسلاواباد کي په لوړو پوهنتونوکي زدکړي کوي او تاسي جابرانو په افغان جنکيو مکتبونه اوپوهنتونونه تړلي، دا کړني د پنجاب په امر کاروي ځکه ته پنجاپی اجنټ يي.
ډیر ښه کولاله ! زه پر دې مذخرفاتو دین عقیده نلرم خو دا ظالمان غواړي چې د پاکستان په اشاره افغانستان خصوصا پښتانه ټوټوټه کړي او دولت د ستمیانو لاسته ولویږي او هغوی بیا د پښتنو سرسخته دوشمنان دي !
کولاله سلام دی بیرته واخله. سم مسلمان نه ښکاری.
تاسو دبشر حقوق خبره کوی او هغه هم زما مطلب وو. ستاسو سست فکر می لیږ درته روشانه کړ. خو اوس هم په خپل خره سپور یی.
بیا دی دزور واکی خبره کړی چی ما درته ویلی وو دا پوچه خبره ده، ته چی یی بیا تکراره وی نو دا ښیی چی دمنطق دید دی بیخی کم دی.
تا ویلی چی ملایانو ټول !!!!!!!!!؟؟؟؟؟ بشری حقوق تر پښو لاندی کړی. په خپله خبره پوهیږی چی هغه څه مانا لری؟ ټول = هرهغه حق چی هرچا هغه بشری حق بللی دی. نو دا خو بیرته زما خبره سوه چی کفری حق باندی مو له طالبانو سره جنګ دی. دخولی چالاکی پریږده زه ستا په شان خلک دځان شاګردان هم نه منم.
دښځو حقوق= انسان ضد حقوق دی. خو تاسو امریکایانو دومره نه یاستی هوښیار کړی چی دښځو دحقوقو په نتیچه باندی پوه سی. هغه حقوق ښځی یی خدایی ته رسولی. ښځی یی دهغه نارسیست دیکتاتور په شان جوړی کړی چی هم له خدای سره په جنګ اخته دی او هم له نرو سره. ستاسو علمی او تحلیلی سویه به ټیټه وی چی پوه سی چی دښځو دحقوقو مطلب څه دی. تاسو یا جاهل خلک یاست او یا هغه دامریکایی نارینه وو په خوله نرښځی سوی یاست چی دښځو حقوق په مطلق ډول منی،
دښځو حقوق: هرڅه چی ښځی غواړی هغه باید ومنل سی. ښځی هیڅ خطا نلری. دورواغ ویلی سی، دنارینه مال په فریب او قانون په زور اخیستلی سی. ښځی ټولی لس په لس کی کاملی دی. خو له ځان نه هوښیار مرد او اوباد کس دجنسی ارتباط په لومه کی اجولای سی. په یوه ورځ کی له مختلفو کسانو سره زنا کولای سی او به دی دخان معیشت او عیاشی کوی. دپردی سړی اولاد په یو کس باندی بارولای سی. وایی نارینه ته ضرورت نلری. نکاح دښځو لپاره دغلامی طوق بولی. دنارینوو مړه کول ضرور بولی چی انسانان کم سی.
اوس نو وګوری هغه ښځی چی داولاد پیدا کولو په ضد مبارزه کوی هغه دانسانیت دوست بللی سو؟
هم دا یوه خبره به بس وی که نه ته زما له اټکله زیات زدکړی ته ضرورت لری.
ټول بشری حقوق = هرهغه حق چی هرچا هغه بشری حق بللی دی. تصحیح: هر هغه حق چی بی له توپیره یوه کس هغه یی بشر حق بللی وی. اجماع او جهانی اتفاق یی بنسټ نه وی.