تاند (جمعه، د حوت ۱۸ مه) یو شمېر افغان سوداګرو پرون په کابل کې د هند له ځانګړي استازي څخه وغوښتل چې سوداګرو ته دې د هند د ویزو په ورکړه کې اسانه کړي.
د باختر خبري اژانس د راپور له مخې، په دې کتنه کې چې د افغانستان په بهرنیو چارو وزارت کې وشوه، د هند ځانګړي استازي جی پي سنګ او افغان سوداګرو د هند او افغانستان ترمنځ د صادراتو او وارداتو پر زیاتوالي او افغان سوداګرو ته د هند د ویزو په برخه کې د ورکړې پر اسانتیاوو خبرې وکړې.
له دې جلا د هند ځانګړي استازي د طالبانو د بهرنیو چارو له سرپرست وزیر امیر خان متقي سره په کتنه کې ویلي، هند لیواله دی چې له افغانستان سره د چابهار بندر له لارې سوداګرۍ ته وده ورکړي.
افغان سوداګر له هندي چارواکو د ویزو په برخه کې د اسانتیا غوښتنه په داسې حال کې کوي چې د طالبانو له واک ته رسیدو وروسته هند، افغان سوداګرو او محصلانو ته په اسانه ویزې نه ورکوي.
د طالبانو د بهرنیو چارو وزارت ویندوی ویلي چې دغه هندي چارواکي د طالبانو له باندنیو چارو وزیر امیرخان متقي سره د دوو هیوادونو د اړیکو پر پراختیا خبرې کړي.
ښاغلي سینګ همداراز د طالبانو د صنعت او سوداګري وزیر نورالدین عزیزي سره کتلي دي.
دواړو خواوو د افغانستان او هند ترذمنځ د سوداګري اړیکو د پراختیا لارې چارې ارزولي دي.
د هند دغه دیپلومات پرون په کابل کې د افغانستان له پخواني ولسمشر حامد کرزي سره هم وکتل.
پخواني ولسمشر پرون (پنجشنبې) پر خپله ایکسپاڼه (ټویټر) لیکلي چې د افغانستان، ایران او پاکستان لپاره د هند د باندنیو چارو وزارت له مرستیال جې پي سینګ سره یې د افغانستان او سیمې پر مسلو خبرې کړي دي.
ښاغلي کرزي په دې کتنه کې د د دوو هیوادونو ترمنځ اړیکې تاریخي او نیکې بللي او له افغانانو سره یې د هند د مرستو مننه کړې ده.
د هند حکومت له استازي څخه دا غوښتنه په کار وو، چې په سیمه کې یو هیواد د کنسرستان په نامه یادیږي چې انګریزانو د افغانستان او هند په اشغال شوي خمکه د شر او فساد په موخه رامنځ ته کړي له منځه یوسي. که دا کار وشي نو ٩٠ فیصده ستونزي ختمیږي.
د ” هند ” اوسنی کړنیو ته له یو بل کُنج څخه یوه کتنه:
زموږ غښتلو ګاونډیانو ( شوروی، چین، انګریز ) د بل غیر مستقیم ګاونډی ( هند ) زموږ په وطن کی د خپل منځی رقابتونو او ګټو د تأمین په موخه ډول ډول سناریووی کاروَلی دی چی د لومړنیو درو ګاونډیانو سناریو د ایډیولوژیکی نفوذ له لیاری د مشاهدی وړ وه خو د ” هند ” نفوذ معمولاً فرهنګی – هنری – عاطفی بڼه درلوده چی اکثراً د بیری او تشویش وړ خبره نه وه ( عمومی حساسیتونه ئی نه دی پاروَرلی یا نه پاروَل ).
د هند هیواد د متوسطو بَډایانو او شتمنو افغانانو د درملی او روغتیائی علاج د مراجعی اصلی مرکز ؤ، ددی تر څنګ د هندی فلمونو او موسیقی د شوقیانو د شوق او ذوق د خړوبی یوازنی منبع هم د هند هیواد ؤ، همدا علت ؤ چی د پښتنی سیمو د ځوانانو اردو ژبه تر فارسی ژبی بهتره وه او د فارسی ژبی سیمو د ځوانانو اردو ژبه تر پښتو ژبی بهتره وه ( بیځایه به نه وی که دا مسئله یو فرهنګی { غیر ارادی } یرغل وګڼل سی).
اما اصلی کیسه:
انسانان ( د فرد یا ډلی یا ټولنی یا هیواد په کچه ) ځینی وخت یا ډیر وخت د بدلون په خواږه یا ترخه نسیم نازول کیږی چی دا بدلون ځینی وخت مثبت او ځینی وخت منفی وی یا ځینی وخت بل فرد یا بلی ټولنی ته مثبت یا منفی وی.
د هند هندو ټولنه د پلیدو یهودو د شیطانی تلقیناتو پواسطه د افراط څپو ته ور لاهو سوه ( هغه هندی یا هندو ټولنه چی یو وخت ئی د دینی او مذهبی تاوتریخوالی سره مبارزه خپله ملی او انسانی دنده بلله) .
نن سبا د هند پخوانی رُڼه هنداره د افراطی او استعماری کړنو په نتیجه کی خړه پړه ښکاری.
د نننی هند ستر خباثب دا دی:
هندی هندواڼ د نړی یوازنی انسان نما موجودات دی کوم چی د یهودو په ملاتړ د غزی په جګړه کی د فلسطینیانو په وړاندی جنګیږی ( البته په مذهبی انګیزه یا د پیسو په بدل کی ) .
که څه هم د خلیج خصوصاً متحده عربی امارات او سعودی خبیث او پلید حاکمان هم یهود زاده ګان او د هغوی مزدوران دی خو انګیزه او نیت ئی د افراطی هندواڼو کوم چی د فلسطینیانو سره جنګیږی توپیر لری.
یقیناً چی اسرائیلی ظالمان او افراطی هندواڼ او د سعودی او اماراتو حاکمان به د غربی استعمارګرانو سره یو ځای محشور سی.
د ” هند ” اوسنی کړنیو ته له یو بل کُنج څخه یوه کتنه:
زموږ غښتلو ګاونډیانو ( شوروی، چین، انګریز ) د بل غیر مستقیم ګاونډی ( هند ) زموږ په وطن کی د خپل منځی رقابتونو او ګټو د تأمین په موخه ډول ډول سناریووی کاروَلی دی چی د لومړنیو درو ګاونډیانو سناریو د ایډیولوژیکی نفوذ له لیاری د مشاهدی وړ وه خو د ” هند ” نفوذ معمولاً فرهنګی – هنری – عاطفی بڼه درلوده چی اکثراً د بیری او تشویش وړ خبره نه وه ( عمومی حساسیتونه ئی نه دی پاروَرلی یا نه پاروَل ).
د هند هیواد د متوسطو بَډایانو او شتمنو افغانانو د درملی او روغتیائی علاج د مراجعی اصلی مرکز ؤ، ددی تر څنګ د هندی فلمونو او موسیقی د شوقیانو د شوق او ذوق د خړوبی یوازنی منبع هم د هند هیواد ؤ، همدا علت ؤ چی د پښتنی سیمو د ځوانانو اردو ژبه تر فارسی ژبی بهتره وه او د فارسی ژبی سیمو د ځوانانو اردو ژبه تر پښتو ژبی بهتره وه ( بیځایه به نه وی که دا مسئله یو فرهنګی { غیر ارادی } یرغل وګڼل سی).
اما اصلی کیسه:
انسانان ( د فرد یا ډلی یا ټولنی یا هیواد په کچه ) ځینی وخت یا ډیر وخت د بدلون په خواږه یا ترخه نسیم نازول کیږی چی دا بدلون ځینی وخت مثبت او ځینی وخت منفی وی یا ځینی وخت بل فرد یا بلی ټولنی ته مثبت یا منفی وی.
د هند هندو ټولنه د پلیدو یهودو د شیطانی تلقیناتو پواسطه د افراط څپو ته ور لاهو سوه ( هغه هندی یا هندو ټولنه چی یو وخت ئی د دینی او مذهبی تاوتریخوالی سره مبارزه خپله ملی او انسانی دنده بلله) .
نن سبا د هند پخوانی رُڼه هنداره د افراطی او استعماری کړنو په نتیجه کی خړه پړه ښکاری.
د نننی هند ستر خباثب دا دی:
هندی هندواڼ د نړی یوازنی انسان نما موجودات دی کوم چی د یهودو په ملاتړ د غزی په جګړه کی د فلسطینیانو په وړاندی جنګیږی ( البته په مذهبی انګیزه یا د پیسو په بدل کی ) .
که څه هم د خلیج خصوصاً متحده عربی امارات او سعودی خبیث او پلید حاکمان هم یهود زاده ګان او د هغوی مزدوران دی خو انګیزه او نیت ئی د افراطی هندواڼو کوم چی د فلسطینیانو سره جنګیږی توپیر لری.
یقیناً چی اسرائیلی ظالمان او افراطی هندواڼ او د سعودی او اماراتو حاکمان به د غربی استعمارګرانو سره یو ځای محشور سی.
Reply
LEAVE A REPLY
د ” هند ” اوسنی کړنیو ته له یو بل کُنج څخه یوه کتنه:
زموږ غښتلو ګاونډیانو ( شوروی، چین، انګریز ) د بل غیر مستقیم ګاونډی ( هند ) زموږ په وطن کی د خپل منځی رقابتونو او ګټو د تأمین په موخه ډول ډول سناریووی کاروَلی دی چی د لومړنیو درو ګاونډیانو سناریو د ایډیولوژیکی نفوذ له لیاری د مشاهدی وړ وه خو د ” هند ” نفوذ معمولاً فرهنګی – هنری – عاطفی بڼه درلوده چی اکثراً د بیری او تشویش وړ خبره نه وه ( عمومی حساسیتونه ئی نه دی پاروَرلی یا نه پاروَل ).
د هند هیواد د متوسطو بَډایانو او شتمنو افغانانو د درملی او روغتیائی علاج د مراجعی اصلی مرکز ؤ، ددی تر څنګ د هندی فلمونو او موسیقی د شوقیانو د شوق او ذوق د خړوبی یوازنی منبع هم د هند هیواد ؤ، همدا علت ؤ چی د پښتنی سیمو د ځوانانو اردو ژبه تر فارسی ژبی بهتره وه او د فارسی ژبی سیمو د ځوانانو اردو ژبه تر پښتو ژبی بهتره وه ( بیځایه به نه وی که دا مسئله یو فرهنګی { غیر ارادی } یرغل وګڼل سی).
اما اصلی کیسه:
انسانان ( د فرد یا ډلی یا ټولنی یا هیواد په کچه ) ځینی وخت یا ډیر وخت د بدلون په خواږه یا ترخه نسیم نازول کیږی چی دا بدلون ځینی وخت مثبت او ځینی وخت منفی وی یا ځینی وخت بل فرد یا بلی ټولنی ته مثبت یا منفی وی.
د هند هندو ټولنه د پلیدو یهودو د شیطانی تلقیناتو پواسطه د افراط څپو ته ور لاهو سوه ( هغه هندی یا هندو ټولنه چی یو وخت ئی د دینی او مذهبی تاوتریخوالی سره مبارزه خپله ملی او انسانی دنده بلله) .
نن سبا د هند پخوانی رُڼه هنداره د افراطی او استعماری کړنو په نتیجه کی خړه پړه ښکاری.
د نننی هند ستر خباثب دا دی:
هندی هندواڼ د نړی یوازنی انسان نما موجودات دی کوم چی د یهودو په ملاتړ د غزی په جګړه کی د فلسطینیانو په وړاندی جنګیږی ( البته په مذهبی انګیزه یا د پیسو په بدل کی ) .
که څه هم د خلیج خصوصاً متحده عربی امارات او سعودی خبیث او پلید حاکمان هم یهود زاده ګان او د هغوی مزدوران دی خو انګیزه او نیت ئی د افراطی هندواڼو کوم چی د فلسطینیانو سره جنګیږی توپیر لری.
یقیناً چی اسرائیلی ظالمان او افراطی هندواڼ او د سعودی او اماراتو حاکمان به د غربی استعمارګرانو سره یو ځای محشور سی.
Reply